掃呢頁CODE去手機

2024年5月4日 星期六

古淖文被甄妮批唱歌音不準「油膩誇張精」:覺得自己唱得好好聽 #甄妮

有「樂壇風紀」之稱的殿堂級歌手甄妮,早前為《中年好聲音2》亞軍譚輝智抱不平,狠批冠軍古淖文「油膩誇張精」:「給滿分~笑到找牙」、「一把火~燒到~不停音 ...




有「樂壇風紀」之稱的殿堂級歌手甄妮,早前為《中年好聲音2》亞軍譚輝智抱不平,狠批冠軍古淖文「油膩誇張精」:「給滿分~笑到找牙」、「一把火~燒到~不停音不準,只怪火太大了」,結果惹起網上熱議,及後又指肥媽借物不還,人品有問題,卻引起早前在節目中任評評之一的伍仲衡於直播爆料,指有人疑似在行內出名「唔找數」。甄妮隨即反擊:「伍仲衡先生,我認識你嗎?你那(哪)位?走數~只要證據確鑿,我十倍奉還,全HK人都是見證人!」

古淖文今晚(3/5)現身現視城為《獎門人》節目錄影時,就事件接受《香港01》訪問時表示:「我就覺得有一位甄妮姐姐嘅大前輩咁樣去俾一個意見,我係覺得好受嘅,我係會虛心學習。(話你音唔準!)我啲音唔準?我就覺得始終都係第一集,大家點都會有啲緊張,包括我自己都有啲緊張嘅。咁所以最緊要都係個心態。(你唱嘅時候覺唔覺自己音唔準?)冇㗎,我自己都聽得都繼舒服㗎。(評判俾滿分你!)評判俾係有佢原因,我又覺得自己真係唱得唔錯,同埋我自己聽返覺得自己唱得好好聽。明白每一個人都有佢自己嘅意見,我唔能夠去干涉人哋嘅意見。」至於伍仲衡和甄妮隔空互罵,古淖文表示不知情,不便評論。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!