掃呢頁CODE去手機

2024年5月4日 星期六

謝霆鋒:C2:謝霆鋒爆眼角險毀容 上噸裝置隨時攞命 #謝霆鋒

藝人謝霆鋒前晚現身意大利烏甸尼遠東電影節,出席英皇電影《海關戰線》世界首映禮,並接受本報專訪,大爆拍攝《海》片險「毀容」的經歷。他坦言今次涉及很多過千 ...






藝人謝霆鋒前晚現身意大利烏甸尼遠東電影節,出席英皇電影《海關戰線》世界首映禮,並接受本報專訪,大爆拍攝《海》片險「毀容」的經歷。他坦言今次涉及很多過千磅甚至兩噸重的巨型機器及貨櫃,稍有差池便會非常危險,更揚言:「死得㗎喇!」所以事前做了大量準備工夫,以策萬全!


由謝霆鋒、張學友等主演的英皇電影《海關戰線》,獲邀成為意大利烏甸尼遠東電影節閉幕電影,身為演員兼動作導演的霆鋒與導演邱禮濤,於當地時間前晚現身盛會,霆鋒更於當地接受本報獨家專訪,分享拍攝驚險事。他大爆有場戲於十幾米高空跳下幾層再落地,那股衝力令太陽眼鏡頓變利器,深深割傷其右眼邊:「個眼鏡一割即場流血,當時都唔知需唔需要縫針,好彩之後都好得番,否則呢度(指眼角位)應該有一吋疤痕!」


《海》片有不少大型場面,當中涉及很多巨型貨櫃、大躉船等,霆鋒直言分分鐘都是搵命博:「今次做咗好多事前準備工夫,因為我堅持用番大型實物,所以用咗好多重型裝置,大部分都過千磅甚至兩噸,真係唔能夠有任何差池!平時道具枱撞埋嚟,可能只係擦損、瘀咗,但如果畀啲重型貨櫃撞埋嚟,死得㗎喇!所以今次拍攝我比之前嘅電影更加慎重,同我哋嘅新Team試咗好多次,拍之前已經炸咗5架車,冧咗好多貨櫃,總之一定要小心。」


賀張藝謀捧終身成就獎


與學友合作,霆鋒讚對方複製動作的能力超強,還大爆對方有重大突破:「大家咁多年都應該未見過學友打兵器,好開心佢畀機會同我哋作一次突破,我用長棍,佢打短棍,如果唔準,敲到手指都幾大件事,多謝佢信我哋。」


霆鋒前晚與導演邱禮濤現身《海》片世界首映時,大批影迷一早進駐會場霸佔有利位置,當見到霆鋒即大聲起哄,不少Fans更撲到他身邊索簽名!之後眾人上台跟觀眾打招呼,對於電影未上畫已獲國際影展垂青,霆鋒坦言很鼓舞:「當然開心,好希望令華語電影同世界接軌,今次係一個很好嘅平台與機會!」而在首映前,大會先舉行「金桑樹終身成就獎」頒獎禮,內地名導張藝謀親身領獎,霆鋒特別聯同邱禮濤等赴會,向張藝謀致以最崇高敬意,兩人又寒暄合照,期待未來有合作機會。


而霆鋒今次由上海飛往烏甸尼原來相當轉折,令他很難忘:「全程差不多要20小時,我們先花9個半小時由上海飛杜拜,停留3個多小時後,用6個半小時飛去威尼斯,再由威尼斯轉機個半小時到烏甸尼,然後直接開工,現在都有點暈眩的感覺!」


更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!