掃呢頁CODE去手機

2024年6月14日 星期五

專訪|陳瀅踏入35唔再急住結婚 因呢件事與對象冇下文:我易呷醋 #陳瀅

攝影:林迅景陳瀅直言,以前的自己就似是《家族榮耀之繼承者》的其他角色一樣,認為很多事物都是必然的。她分享了一個未入行前的小故事。「屋企有三姊弟,我就係 ...




攝影:林迅景

陳瀅直言,以前的自己就似是《家族榮耀之繼承者》的其他角色一樣,認為很多事物都是必然的。她分享了一個未入行前的小故事。「屋企有三姊弟,我就係夾喺中間冇乜人理嗰個。」

自己同丘芷彤好似

她續說:「細個有個好強嘅感覺,就係咩都係買畀家姐先,所以佢考咗車牌就買咗架Benz畀佢。我一到16歲定18歲考車牌,一考車牌就問:『爹地~我考車牌喎,點呀?』之後佢就話:『冇喎,你咪同家姐share一架車囉。』我話:『吓?』」她直言,當時家姐十分之「大家姐」,所以實際上沒可能與她一起分享一架車。

屋企人「大細超」:有少少心理唔平衡

陳瀅說:「嗰時會諗,點解你有我冇?點解畀你唔畀我?又或者誇張啲,就係細佬一讀一讀書就係讀私校,而我就係讀最普通唔使畀錢嘅公立。爭好遠㗎!佢哋着制服吖嘛!同埋有司機車佢返學!我自己行㗎!嗰陣仲要搭巴士,落雪嗰吓真係會有少少心理唔平衡。」

回想起往日的畫面,陳瀅自言與《家族榮耀之繼承者》的丘芷彤十分相似。既然沒有那些「以為自己應該有的事物」,那就靠自己去創造、得到。她說:「沒車,唔一定要爹地畀我,冇話一定要佢畀我先啱,我就自己賺錢買。嗰時我第一份part-time,之後喺香港做嘢。我而家叻就係叻在,真係變成最獨立嗰個。我好驕傲,而家屋企人成日都講:『估唔到你哋三個對比,你會係而家最獨立同埋咁......我唔想講叻,但係都幾好啦。」

同「視后」佘詩曼合作

見過「視后」佘詩曼,及與佘詩曼合作過的人都會覺得「佢氣場好勁」。回憶起與佘詩曼的相遇,陳瀅自言當時心情就與普通小粉絲一樣那麼緊張。在拍攝現場見面時,佘詩曼可能都知陳瀅緊張,用了一句就令陳瀅變得......更緊張。陳瀅回憶道:「我記得第一日拍嘅第一場戲,我哋拍啦,佢都知咩係緊張,一見到我就即刻:『你當拍《痞子》得㗎啦。』我話:『唔好玩啦,點當你係JW。』

「之後佢講完之後都好nice,就話:『不如我哋影張相啦。』我仲有嗰張相,完全睇得出我緊張到笑到硬晒,但係佢真係好好,好nice,好肯去教我好多嘢。」陳瀅也透露,有一次她不明白某一場戲中自己角色的心境變化,就whatsapp問了佘詩曼,怎料佘詩曼竟然花了很長時間,非常細心地用分了很多段錄音講解給陳瀅,令她大受感動!

佘詩曼令我「的起心肝」減肥

「呢個真係㗎!佢好成功咁用佢方法勸服我去減肥。」陳瀅坦言,剛開始拍劇時她「睇落好肥」,有一次演員一起食飯時,就被佘詩曼用一個眼神勸服去減肥。

她說:「嗰時不啖嘢食差唔多入口嘅時候,佢就(畀咗一個眼色),然後微笑:『真係要食吖?』然之後佢就會:『好啦,食少少好啦。唔好食咁多啦。』其實我都為食,但係佢唔係叫我唔好食,就係話自己可以控制份量。呢樣嘢我的而且確好聽佢話,第一,我真係好驚佢,第二,我真係好尊重佢,好成功,亦都好想好似佢咁成功。咁就覺得,不如聽佢講,試吓係咪真係會好呢?當然而家真係瘦咗少少。」

「咁多年嚟終於有人令我聽話,因為咁多年嚟網民又鬧咗好耐,經理人同老闆又講過,你哋(傳媒)又成日寫。你識咁講就好啦,都唔知有幾多個標題係咁。可能就係我唔受硬,我係受軟,佢係好溫柔好溫柔咁同我講。」

幾時結婚?我寧願慢慢搵

「幾時結婚?」這個問題圍繞住不少香港女性,就算是對人靚演技萬人迷的陳瀅也不例外。對於年屆34的陳瀅來說,結婚已代表了另一種意義。陳瀅:「而家冇識新朋友,見親嘅都係以前認識嘅人。我幾鍾意收工返屋企,同狗狗相處。返到屋企嗰刻真係開心嘅,暫時我覺得自己真係幾舒服。」

「幾時結婚呀?拍拖未?都咁大個女啦。事實上真係有人咁問,我諗我之前會擔心呢樣嘢,一直畀自己目標好似30歲前要結婚,到30歲就當35前,而家都35啦,我唔畀自己呢個壓力。因為我如果去跟住呢個時間表,我驚遇到個唔啱。」

她表示,見到身邊人因為年齡關係去搵另一半,但到頭來雙方還是不合適,「結咗婚都唔workout」,所以寧缺莫濫。她說:「我發覺當初就係佢哋唔夠了解對方,所以我唔想係咁。我自己畀自己目標,如果結婚嘅話,就真係唔想分開嗰隻,所以我寧願慢慢搵,而唔係做咗呢件事之後先發覺唔啱。」

何為「啱嘅對象」

何為「啱嘅對象」?陳瀅很快的回答:「要同我諗嘅嘢......其實一識就知夾唔夾。我本身係一個比較敏感嘅人,我好快就知呢個人夾唔夾。可能性格唔可以太內向,因為我都多嘢講,之後都會大概知道呢個人合唔合眼緣,知道可唔可以對一世。我覺得同我識嘅嘢唔好偏差太大,所以我諗唔可以叻過我太多,因為我會喺佢面前太蠢。」

即是說,男方在財力上不能比你多?她回答:「唔係,即係你日日講嘅嘢我聽唔明,我諗係個職業問題。」會不會選擇與圈內人?她又回答:「我會覺得我唔太抗拒亦唔太過想係,好多嘢都係要夾,但係我都唔太想係,因為我自己易呷醋。因為有危機感會令自己冇安心感。」

因了解而分開

「我曾經試過有一個男仔,嘗試去了解,但係佢反而唔OK我做呢一行囉。後尾梗係冇一齊到啦,如果唔係我就唔會同你講呢件事,了解緊,但係佢好快就發覺佢handle唔到。因為我都係咁樣,即係我(代入佢角度),我都明點解最後唔得。」記者很好奇是不是「我識唔識?」不過就被她否定。究竟係邊個咁好福氣呢?

Makeup : @makeupvanessa

Hair : @larryho_hairstylist

Wardrobe:@onitsukatigerofficial

場地:BLACKROOM @blackroomhk


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!