掃呢頁CODE去手機

2024年6月14日 星期五

Do姐鄭裕玲孖AVANTGARDEY跳舞有誠意 網民大讚超越鈣質舞 #Do姐 #鄭裕玲

Do姐鄭裕玲日前在網上自家頻道《TheDoShow》中訪問來自大阪的AVANTGARDEY以及排舞師Akane,為表誠意Do姐與AVANTGARDEY ...




Do姐鄭裕玲日前在網上自家頻道《The Do Show》 中訪問來自大阪的AVANTGARDEY以及排舞師Akane,為表誠意Do姐與AVANTGARDEY一齊跳舞,她更表示:「喺訪問中Akane老師提到AVANTGARDEY代表『獨特』同『大膽』。 我本人係非常認同,你見佢哋大膽到邀請我呢個跳舞BB班一齊表演就知佢哋幾大膽!自知天資有限,就盡力惡補一下。短短幾日嘅排練,深深體會到Dancer嘅努力同偉大,真係一啲都唔簡單!💪🏻respect💪🏻力已盡💃🏻,希望無失禮大家啦🤣。」Do姐落力的演出,獲網民大讚,更指她表現已超越鈣質舞!

誠意十足!(截圖)


誠意十足!(截圖)


誠意十足!(截圖)


誠意十足!(截圖)


誠意十足!(截圖)


誠意十足!(截圖)


誠意十足!(截圖)


誠意十足!(截圖)


誠意十足!(截圖)


誠意十足!(截圖)


誠意十足!(截圖)


期間,Do姐問排舞師Akane︰「我就練咗3堂,我唔跳舞嘅,我跳成點?你老實話俾我聽!」Akane立即拍手並謂「超好」,Do姐笑問︰「如果有一日,你唔嫌我年紀大,我可唔可以加入AVANTGARDEY?」Akane即謂「OK!」Do姐聞言即時花心怒放,非常搞笑!


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!