掃呢頁CODE去手機

2024年6月14日 星期五

廖駿雄設靈|湯鎮業憶述訓練班點滴 魯振順爆喊:有啲人有過失 #廖駿雄 #湯鎮業 #魯振順

前TVB甘草演員廖駿雄上月18日於東華醫院因病逝世,終年64歲。喪禮今日(14日)於大圍寶福紀念館設靈,讓親友作最後道別。廖駿雄生前在娛樂圈人緣極佳, ...




前TVB甘草演員廖駿雄上月18日於東華醫院因病逝世,終年64歲。喪禮今日(14日)於大圍寶福紀念館設靈,讓親友作最後道別。廖駿雄生前在娛樂圈人緣極佳,多位藝人朋友都有到靈堂致哀。下午五點開始開放親友進場,廖駿雄生前圈中好友陸續抵達,第一個到場的是林韋辰,之後杜琪峯、艾威、彭懷安、方中信夫婦、湯鎮業、魯振順、阮德鏘、譚玉瑛、陳秀珠、陳國坤、周家怡、黃翠如、蕭正楠、劉江、黃日華等陸續到場。

湯鎮業和魯振順接受訪問時表示:「其實我哋同廖駿雄都係訓練班嘅同學,佢係屬於訓練班年紀最細,佢係好活躍,佢鍾意喺全班面前講嘢,係開心果。」湯鎮業續指同廖駿雄關係比較好,並笑言:「因為佢爹哋係馬會嘅會員,成日帶住我哋訓練班嘅同學去上水游水去玩,佢媽咪有附屬卡,呢個同學幾有錢。」

魯振順憶述與廖駿雄生前的點滴,他表示:「我曾經去到人生某一個人生嘅路途上佢幫咗我好大忙,佢畀咗一間屋一個地方我住,就幫我度過咗個人生其中一個難關,我估唔到一個大情大性嘅人好細心,好鍾意講義氣。」

被問到最後一次與廖駿雄見面,魯振順說:「我去完內地做嘢返嚟就第一個訊息知道入咗醫院,佢就話有時間去睇吓,我見到佢根本就變咗兩個人,我可以講話有啲人有過失,但係過咗去我都唔好再講。」湯鎮業最後透露廖駿雄走得很安詳。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!