掃呢頁CODE去手機

2024年6月12日 星期三

安德尊寸帶龍舟隊一人累全家 王俊棠獨家回應:條友口水多過茶 #安德尊 #王俊棠

日前端午節,無綫一如往年派隊出戰龍舟賽事,但今年直播時卻火藥味十足,在錄影廠擔任主持之一的安德尊(大王),對今年又是王俊棠(棠哥)帶隊似乎非常不滿,他 ...




日前端午節,無綫一如往年派隊出戰龍舟賽事,但今年直播時卻火藥味十足,在錄影廠擔任主持之一的安德尊(大王),對今年又是王俊棠(棠哥)帶隊似乎非常不滿,他賽事已表示:「佢一人贏全家,一人累身家,佢累晒人地架,佢叫喊令人好炆,佢又扮大佬喎,佢今年係鼓手啦。鼓手應該要係畀香港小姐坐喺度,等我哋睇住香港小姐划啊嘛,佢嗱口嗱面咁,咁你點同佢拍住啊。」

結果無綫龍舟隊最後只能以尾二衝過終點,安德尊繼續非常勞氣,繼續鬧:「有乜理由棠哥又黑口黑面,一人累全家啊依家!頭先你個女健兒一路吹BB一邊打嘛,佢依家就自己喺度打自己喺度打,點有節奏啊。」說到這麥美恩開始不知怎麼回答大王,就只能說「係有啲影響嘅」,大王續說:「你棠哥練水又練得少,人哋練11堂,你得3堂。淨係掛住四圍去搵食,你咁樣累咗啲同事,日日去練水。」

而王俊棠在回覆《香港01》電話訪問時,卻非常大方說:「有乜好嬲呀?我成日都係咁畀人『趷』㗎喇,做人嘅嘢唔可以咁小氣嘅,人哋點講咪點講。」但如此落力去參與都要畀人,會唔會好無辜?棠哥續說:「我又唔覺,把口喺人哋度,鍾意講乜就講乜,係咪?(下年會否繼續扒龍舟?)其實我就好鍾意爬龍舟嘅,我喺赤柱學校嗰陣時已經開始爬龍舟,我71年就已經開始扒,所以都會繼續。」

棠哥也道出無綫龍舟隊成績未如理想的其中一些原因,他說:「我喺TVB都扒咗20幾年,我97年入TVB,98年開始扒,我哋都試過攞到好成績,我哋都攞過冠軍,我記得好似係關詠荷做鼓手嗰年,我哋試過贏過冠軍嘅,第一、第二、第三都試過,我哋仲喺國際龍舟賽嘅明星挑戰賽事中攞過冠軍,我哋嗰陣都人強馬壯,但係公司嘅人流失係好大,有時以前扒開嗰啲冇喺公司做,咁就變咗冇得扒囉。」

談到大王指鼓手應該由香港小姐擔任,棠哥透露:「呢個係教練安排嘅。(話你黑口黑面?)曬啫,我曬就會曬到好黑,而唔係黑口黑面,皮膚黑啲啫。」最後問到棠哥有什麼說話想回應大王,他風趣地說:「條友口水多過茶,成日吹水唔抹咀,話我累全家,一於家法侍候,槳佢個咀。」原來棠哥當日更是一日雙賽,完成沙田賽事後,再入赤柱與會合香港航海學校一班舊同學出戰另一賽事,最後還勇奪銅盃冠軍,可見棠哥實力毋庸置疑。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!