掃呢頁CODE去手機

2024年6月12日 星期三

被何太挑機|翁靜晶提醒大家小心 被問下一步:直播沒有話出咗信 #翁靜晶

何伯何太早前因為《東張西望》而聲名大噪,大律師翁靜晶早前曾在影片頻道「危險人物2.0」開直播以法律角度分析何伯何太事件,講到有關何伯的450萬元。之前 ...




何伯何太早前因為《東張西望》而聲名大噪,大律師翁靜晶早前曾在影片頻道「危險人物2.0」開直播以法律角度分析何伯何太事件,講到有關何伯的450萬元。之前曾有網民向何太表示有律師分析何伯如果想取回450萬元有難度,更提及翁靜晶的名字,而何太便立即激動起來:「嗱,你再提呢個律師嘅名呢,我證明你同佢係一派,一派胡言啊你。」更質疑起對方的專業資格。

昨日(10日)翁靜晶再開直播說到這件事,她在直播中提到何伯的一班兒女,到今天都沒說過一句話:「有冇發現佢哋冇出嚟講過一句說話,嗱,呢個係真係唔可以講嘅,因為你講咗任何嘢呢,將來就會用嚟做呈堂證供嘅。」翁靜晶更提到說謊的首要條件是「好記性」。

翁靜晶再以故事分享要釋出善意:「我係海洋公園就準備買雪糕同埋個女,前面就有個大陸嘅媽媽,佢又喺度買雪糕嘅,一㬹就㬹開咗我啦,咁就搶住去買雪糕啦。咁大家見到就好唔滿意啦,你咁樣㬹開人咁冇禮貌嘅,大家就鬧佢啦,咁佢就好惡啦,反駁返你哋香港人好叻咩……就喺度嘈啦,嘈完一輪之後個買雪糕就畀咗杯雪糕畀個女仔啦,即係佢個女,個女仔就喺度喊,我就同佢講,唔緊要唔緊要,我幫你畀我幫你畀。跟住佢就唔好唔好,唔好咁樣大家都係中國人,跟住頭先鬧人嗰個就變得好唔好意思啦。」她指自己釋出「愛心」及「善良的心」去對待人。

翁靜晶說:「對於嗰啲攻擊我嘅人,我係冇帶有仇恨㗎,我係笑㗎。就算你話呢位大媽,我對佢冇敵意嘅,我唔會仇恨佢㗎,我亦都睇返佢背後一定有一個好可憐嘅歷史,咁所以我明白嘅,我知佢想改善生活,改善家人嘅生活,但我都希望佢可以拎個愛心出嚟對人哋嘅家人。」

翁靜晶說到自己做任何事情之前都會先禮後兵,她亦認同網民的說法,「我會做一個制衡嘅措施, 律師信係會出,出咗之後呢如果佢係好人嘅,佢行善良嘅路,佢唔好去傷害人,好好對家庭裡面嘅人,咁就唔會有下著。但係如果好過份嘅,去傷害其他人嘅話,我亦都出咗第一封信,我亦都可以採取第二步嘅行動。」

對於近日網上有傳翁靜晶已經向何太發出律師信,《香港01》於她昨日直播結束後查詢有關發出律師信事宜,詢問翁靜晶是否已經向何太發出律師信及是否會告她誹謗,而告何太誹謗又是否因為何太曾在社交平台上質疑她的專業資格。而翁靜晶亦在直播中提到會有下一步行動,於是記者就向她詢問下一步行動會是什麼?隔了不久翁靜晶就回覆記者的查詢時表示:「直播已經講清楚,沒有補充了,直播沒有話出咗信。對方的錄音帶,並沒有說是針對任何人。給予相似法律意見的,還有另外一位大律師。你可以先問清楚對方,言論是否針對我。復述誹謗言論,也是誹謗。最好先向對方查清楚,然後再回應。主流媒體要比較小心她那段群組留言,是沒有頭沒有味(尾)的。所以我講說話是很小心,直播所講的,你慢慢聽清楚。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!