掃呢頁CODE去手機

2024年6月6日 星期四

TVB最強body郭珮文減肥懶理上圍「縮水」:我啲衫全部都有XX #TVB #郭珮文

記者會後,郭珮文接受《香港01》時表示參選《2023年香港小姐競選》後的這一年來過得相當充實兼滿足。她說:「學到好多嘢,識到好多唔同嘅人,有好多唔同嘅 ...






記者會後,郭珮文接受《香港01》時表示參選《2023年香港小姐競選》後的這一年來過得相當充實兼滿足。她說:「學到好多嘢,識到好多唔同嘅人,有好多唔同嘅第一次。好感謝一路喺身邊陪住我嘅人。」

談起近期郭珮文在主持《福祿壽訓練學院》的表現,她坦言明白自己表現並不佳,說:「我都知嘅,咁冇辦法啦,可能係我性格。點講好呢?我要學識接受佢,將佢變成特別之處。」她又表示,將保持這個作風,說:「成個感覺係咁,但係都要講返多啲嘢。」又表示三位《福祿壽訓練學院》導師阮兆祥、王祖藍、李思捷經常提點她,十分感恩。

她透露,除了《福祿壽訓練學院》之外,暫時未有工作安排,說道:「暫時未有,希望入返劇組,之前拍《法證》嗰時發現我好鍾意呢件事,希望有多啲機會。有機會梗係想同返Bosco啦,佢咁好人,跟住Bosco學到好多嘢。」

她坦言,因為早前出埠工作而增磅不少,說:「食嘢過量發咗漲,前一陣減咗少少,但係呢幾日又反彈返。」問道身材有沒有變化,上圍有沒有「縮水」?她回答:「正常都有。個個人瘦都會。」她坦言分別不大所以沒有理會,而且也沒有衣服不合身的問題,她笑言:「我啲衫全部都有彈性㗎嘛。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!