掃呢頁CODE去手機

2024年7月10日 星期三

吳若希:吳若希寸爆老公載女同事返工 句句有骨:佢邊有錯 #吳若希

歌手吳若希(Jinny)與老公Alex爆婚姻危機!昨日Jinny在社交網公開夫妻間的對話截圖,大爆老公載女同事及上對方家,直指男人「身有屎」就怪老婆不 ...






歌手吳若希(Jinny)與老公Alex爆婚姻危機!昨日Jinny在社交網公開夫妻間的對話截圖,大爆老公載女同事及上對方家,直指男人「身有屎」就怪老婆不體諒,句句夭心夭肺。公開發出「最後警告」的Jinny,回應時嬲爆大講反話:「個仔返學都唔會車車女同事返工應該㗎喎!」


藝人Jinny與老公何兆鴻(Alex)2017年結婚後育有一對子女,結婚初期,兩公婆經常因小事爭執,Jinny更會公開大數老公不是。近年已甚少將老公「惡行」放上網公審的她,昨日突然再度爆Seed,公開與老公的對話截圖,表明對老公接送女員工大感不滿,更忍不住爆粗,留言句句有骨,看來真的㷫爆!


Jinny在對話中先寸爆老公:「好X Sweet呀,仲可以同人一齊搭地鐵返工!」Alex解釋要跟對方簽MPF, Jinny再說:「真係好大嘅原因呀,叫佢簽MPF,就要車人返工,又要陪人搭地鐵,好X Sweet呀,你唔好畀人影X到呀!」Alex當時仍未知死,反擊:「其實我真係已經好多嘢煩,我唔明點解我咁樣我都要畀人鬧,我唔同你講鬧我都正常,我真係做嘢,我之前幾年做垃圾做唔到嘢又鬧,我依家做正經嘢都鬧!」


發最後警告


其後Jinny交代事件來龍去脈,指女人十分敏感:「你趷起條尾,都已經知你會做咩㗎!今朝何生(老公)好積極咁話要車同事返工,畀我話完之後,好有骨氣地講,連車都唔揸自己搭地鐵!」她續說:「我又唔知點解,突然間覺得佢應該係搭地鐵搵佢公司同事,我Chok完佢第一句,佢又真係答我係Wor(喎)!即係我自己都有公司,都有幫人哋供MPF,我依家先知原來MPF需要老闆親自攞文件畀員工簽!男人呢,就好得意嘅,身有屎嗰陣呢,就會話自己已經好多嘢煩,怪番女人唔體諒佢!」


最後她Po出黑底白字的「最後警告」,表示:「作為太太,要提就提咗,佢選擇尊重你,定係選擇無視你,係佢嘅決定。有啲人會忍,有啲人會嘈,我呢,同呢個人相處咗8年,太清楚佢咁嘅回答係代表咩!所以呢講埋今次,之後大家喺條街度見到佢同第二條女一齊,唔好大驚小怪,因為佢都係做嘢嘅啫!」


當大家以為Jinny已「收手」之際,依然存疑的她向MPF代理人求證,誰知得出驚人結果,她問:「想八卦依家咩情況,係咪需要Alex親自去搵個員工簽番名今日之內交畀你?」對方食了「誠實豆沙包」回應:「唔係呀,我同佢溝通咗,我聽日下午會去葵涌公司搵佢員工簽名呀。」Jinny打蛇隨棍上說:「但係佢今朝已經去咗佢員工屋企搵佢簽名喎……」


「佢成日都鬧我㗎啦」


吳若希接受東網獨家訪問,大講反話,似乎餘怒未消:「邊有鬧佢,讚揚佢心地善良,自己個仔都唔車返學,走去車自己嘅女同事返工,佢消失咗5個鐘,啱啱2分鐘前,同我Say咗Sorry。(老公消失期間做啲乜?)努力工作啩,我唔知喎,我頭先個Message同何生(老公)講,我好Supportive佢,叫佢加油~繼續努力,日日都要咁做!要有堅持,如果覺得自己冇錯,就每一日都要做落去。」


問到返家會否跟老公談論此事?她霸氣說:「我理得佢返唔返屋企,我都唔喺屋企,日日都拍劇。」她再強調沒有嬲老公,還自命好運:「難得嫁咗畀個心地咁善良嘅老公,我上世應該執到。」並自問做好媽媽及老婆本分,表示如在港時,而老公不肯車囝囝返學,多數由她代勞做司機。未知她是否憑歌寄意,在社交網寫上無綫劇集《反黑英雄》插曲《空白》部分歌詞:「散聚有時,愛恨有時,發夢到此世界來到盡處。」


至於「闖禍」的Alex受訪時表示不擔心太太真嬲:「佢成日都鬧我㗎啦,幾個月就大鬧一次,我習慣,亦唔會嬲佢公開鬧我,之後會見到我哋一家四口去玩㗎啦,我同佢解釋咗啦,不過佢喺內地做嘢,我自有方法氹番佢。」至於太太指他失蹤了5小時,他說只是為工作,又指自己是一家之主:「唔使做嘢咩,我都要搵食。(怕唔怕太太誤會你有景轟?)唔怕,我亦唔敢,好多記者都認得我,我亦都唔係咁嘅人。」


森美斥男人有錯:Jinny內心應該好痛


Jinny突然爆Seed,大批網民食住花生追Po,其圈中好友森美、麥美恩及丁子朗則有不同睇法,當中「人夫」森美雖表示很少理會別人家事,但就語重心長說:「作為男人同老公,要做到老婆擔心、憂心同懷疑嘅話呢,都會係男人嘅錯,我哋應該好好愛錫太太。通常女人愈硬淨,表現到好強悍,內心就愈脆弱,所以Jinny內心應該係好痛。」似乎寄語Jinny老公Alex認低威向太太認錯。


至於平日牙尖嘴利的麥美恩,未知是否被Jinny的霸氣嚇倒,一於少講為妙,只說:「Jinny嘅私人家事,都係交番畀佢本人回應」丁子朗亦選擇封嘴:「兩個人嘅事,留番畀兩個人處理,畀啲空間佢哋。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!