掃呢頁CODE去手機

2024年7月10日 星期三

晚吹︱「啦啦隊林志玲」稱入行賺錢減肥 DeeGor笑肥仔:愈跳愈肥 #晚吹 #林志玲

ViuTV節目《晚吹-404_886流量密碼》昨日(9日)播出的第23集,節目組邀請到台灣人氣網紅游游作嘉賓,游游未亮相前,節目組透露今集嘉賓當初入行 ...




ViuTV節目《晚吹 - 404_886流量密碼》昨日(9日)播出的第23集,節目組邀請到台灣人氣網紅游游作嘉賓,游游未亮相前,節目組透露今集嘉賓當初入行是想順便減肥,肥仔慨嘆:「職業有機會是舞蹈員,好多人以為跳舞可以減肥,其實係個大大嘅誤解。」 DeeGor笑言:「你就係個活生生嘅例子,愈跳愈肥!」肥仔回應:「我開頭都係想順便減肥,但我減唔到咋嘛,但我都係好享受個過程。」

游游曾被台灣網民封為「啦啦隊林志玲」

游游外表可愛甜美,目前是職業籃球聯盟的啦啦隊成員之一,更曾被台灣網民封為「啦啦隊林志玲」。游游大方分享:「因為棒球啦啦隊工作時間很長,會一直流汗,所以我有朋友加入棒球啦啦隊之後,才一年就變好瘦,所以當初入行的想法是,我想一邊表演,一邊變瘦,又可以賺錢,又可以跳舞!」游游更特意為兩位主持編排了一段應援舞,更邀請DeeGor和肥仔一齊跳,場面有趣。

游游出名身材一流。(IG照片)


游游熱愛騷身材。(IG照片)


游游擁有豐滿上圍。(IG照片)


游游擁有迷人長腿。(IG照片)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!