掃呢頁CODE去手機

2024年8月28日 星期三

港姐2024|大熱倪樂琳發燒死頂出活動 狂咳標眼水險暈倒:頂唔住 #港姐

《2024香港小姐競選》15位應屆候選佳麗今日(28日)烈日當空下在尖東出席化妝活動。大熱佳麗倪樂琳(Ellyn)出現身體不適,起初她還能死頂住,但到 ...




《2024香港小姐競選》15位應屆候選佳麗今日(28日)烈日當空下在尖東出席化妝活動。大熱佳麗倪樂琳(Ellyn)出現身體不適,起初她還能死頂住,但到大合照時,已站不穩兼手抓紙巾不斷咳,當活動結束後,她第一時間衝入休息後換衣服,大會稱會安排她去看醫生。

倪樂琳事後戴回口罩接受訪問,她表示感到有點頭痛和流鼻水,應該有少少發燒,並非活動時被曬到中暑,其實早幾日以前喉嚨不舒服,昨日情況嚴重了,今日雖然吃了藥,但到拍攝中段已感到頂不住,大合照時站不穩。

倪樂琳續言:「曬還好,主要係我自己一路想咳又忍住。(係咪近日行程太密集,休息唔夠影響身體?)我覺得多多少少都會,但可能係有時錄影廠太凍,所以凍親。不過最近休息時間都充足嘅,因為依家都會學識管理好自己嘅時間,一返到屋企就會即刻瞓覺。我之前身體都OK嘅,但間唔中都會病。」

問她事前可有做新冠或流感檢測,倪樂琳說活動後會即刻做,因為沒有想過會那麼嚴重,「我自己嘅諗法係盡量堅持,但真係頂唔住。(即係頂硬上?)係呀。」

會否向公司攞一、兩日假好好休息一下先?倪樂琳直言視乎情況,決賽在即,她都不想休息太多。真的染病怎麼辦?倪樂琳一臉擔心說:「你哋唔好嚇我啦。(擔心影響之後表現?)唔擔心嘅,我相信我好快會好返,下次就會見到一個精力充沛嘅Ellyn!(但今日唔舒服又輸獎,會唔會感到唔抵?)又唔會,唔辛苦嘅,係我自己頂唔順,有啲吃力。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!