掃呢頁CODE去手機

2024年8月17日 星期六

中年3|伍仲衡串「好深呀你講啲嘢」 海兒無感︰睇到新聞先知 #串 #伍仲衡

海兒(Hedy)接受《香港01》訪問時說,早前姐姐在維也納結婚,剛回到香港。「我家姐喺個田園結婚,好靚!好chill。(會唔會恨嫁?)冇諗喎,太早。對 ...






海兒(Hedy)接受《香港01》訪問時說,早前姐姐在維也納結婚,剛回到香港。「我家姐喺個田園結婚,好靚!好chill。(會唔會恨嫁?)冇諗喎,太早。對我嚟講,時機到就到。」

談到在英皇的發展,她表示尚在等待合適的計劃。她說:「李聖傑搵咗我去做演唱會表演嘉賓,我好exciting,有一首係女高音,有一首唱pop song。(想唔想有自己嘅歌?)我都想,哈哈,我覺得有屬於自己嘅歌係一件好珍貴嘅事。」

海兒擔任《中年好聲音3》海選的評審,她直言「好好玩」。雖然未收到節目組邀請,但她亦期待能擔任節目評審之一。早前擔任評審時,疑被伍仲衡串「好深呀你講啲嘢」,海兒在訪問就反而向他致謝,說道:「我都係睇到新聞先知有人有咁嘅感覺,我完全唔覺得。我覺得佢好幫我,始終我冇上過呢啲節目,可能唔係太識同身邊嘅人交流或者有火花,我覺得佢係lead緊我,我覺得佢幫咗我好多。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!