掃呢頁CODE去手機

2024年8月17日 星期六

雨夜屠夫︱邵音音透露盧海鵬視力狀況 爆日前仍有見面︰佢好精神 #盧海鵬 #邵音音

香港血腥奇案電影《雨夜屠夫》今日(17日)舉行電影發布會,導演鄧東明攜同霍哥(霍俊邦)、雪兒及邵音音等一眾主演到場造勢,林耀聲及張松枝則因工事未能到場 ...




香港血腥奇案電影《雨夜屠夫》今日(17日)舉行電影發布會,導演鄧東明攜同霍哥(霍俊邦)、雪兒及邵音音等一眾主演到場造勢,林耀聲及張松枝則因工事未能到場出席。《雨夜屠夫》劇情改編自八十年代林過雲的連環殺人性侵案真人真事,並由網絡紅人霍哥首次飾演屠夫男主角,與資深女演員邵音音飾演兩嫲孫,預告片段更曝光大量血腥及案情畫面!

邵音音於《雨夜屠夫》發布會上接受《香港01》訪問,談到劇情改編的真實事件時,音音姐憶述當年的震撼心情:「驚到不得了!喺當時報紙頭版登出嚟好影響我哋嘅心理!個個搭的士都驚,我記得成班人一搭的士就會抄低個車牌號碼,好憂患、嗰時係社會嘅通病。」

今日悉逢邵音音74歲生日,音音姐在台上分享時笑言:「我畀阿媽呃72年,一直話我係七月十五(農曆)生我,但原來係七月十四!因為嗰時年代,生女好係X街嘅;七月十四生又係好X街嘅!」而她在受訪時更表示從前希望自己早死:「我後生因為自己經驗唔夠、冇人提醒,選擇行嘅路都有好多動盪、波折、唔開心,我成日希望自己早啲死!覺得活得冇意思!」但邵音音亦表示到年邁後,經歷多次病患後,因為好友余慕蓮近年的病況令心態有所改變:「我成日笑余慕蓮,又唔煙唔酒、去公園跑步,但最後肺部纖維化,照出嚟成個白曬!呼吸唔到、日日去街要揹個氧氣筒。咁辛苦仲希望活多幾年!」

邵音音亦表示自己的心態亦被余慕蓮所感染:「見到佢生命力好強!」她表示彼此經常通電話:「同埋佢怕死,佢打電話嚟『音音,我要同你通電話,我諗我捱唔到呢個星期,我就嚟死』其實我心諗我都就嚟死,驚死!但我勸余慕蓮唔好驚死,要珍惜每一日!我都鼓勵返自己!」亦透露最近有於公開活動與余慕蓮見面,大家合照留念亦相談甚歡。

邵音音受訪期間,亦提到另一位老朋友、近日被指右眼視力全失的盧海鵬:「佢好耐喇隻眼,佢唔講畀人聽。」她續指對方更注重身體健康:「佢又戒咗煙、戒咗酒,佢都係想長命先會咁!」而最近亦有與盧海鵬見面:「早幾日同佢參加一個籌款派對,個個人都好歡迎佢!」更笑言:「佢好精神,不知食幾多嘢!」

邵音音曾於《低俗喜劇》與鄭中基合作,對於他近日的狀況亦有所耳聞:「我係佢嘅影迷,兩公婆私底下我都好鍾意!人多少有時太辛苦、精神壓力太重,都會有不同程度嘅情緒病,希望大家好如果兩個人容忍到已經冇辦法一齊生活,咁都冇辦法㗎!」但音音姐表示自己未有主動聯絡關心鄭中基的狀態:「唔可以關心㗎,我嘅習慣係唔問,其實問一次就重覆痛苦一次,好似喺傷疤上灑鹽。真係愛錫一個人,喺心裡面祝福囉。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!