掃呢頁CODE去手機

2024年8月29日 星期四

鄧小巧被取笑名字與肥胖體型不符 大方自嘲:係違反商品說明 #鄧小巧

鄧小巧自《超級巨聲》出道以來體型都不是纖瘦類,即使她在網上公布婚訊時,都招惹到網民苛刻評價,她亦曾撰文表示自己多年來被嘲肥、豬扒、老公重口味等,指網絡 ...




鄧小巧自《超級巨聲》出道以來體型都不是纖瘦類,即使她在網上公布婚訊時,都招惹到網民苛刻評價,她亦曾撰文表示自己多年來被嘲肥、豬扒、老公重口味等,指網絡暴力很可怕,不過自己認為「得到愛,唔一定要生得靚。」而近日又有網民開她玩笑,「佢屋企人幫佢改個名做小巧係咪玩X佢?唔係想笑佢體型肥胖,但個名令佢肥咗會有落差都幾大整惑(蠱)」

鄧小巧竟現身回覆留言,她說:「麻煩你幫我問吓我阿爺,不過佢喺我一歲嘅時候過咗身啦,所以我都唔知點解。」之後再詳盡回應:「其實老老實實,我自己都真係想問吓我阿爺,點解叫我做小巧🤣🤣🤣不過我啲家姐全部都係小X,啲堂家姐都係🤣不過阿爺喺我一歲嘅時候就過咗身,所以冇得問。我估佢當時係識一個成語叫『小巧玲瓏』所以先改掛🤣雖然違反商業說明,但我都覺得小巧係好名嚟嘅😇😇😇」網民就指「小巧」是個好名,代表長輩的期望,更指她不只是「小巧」,是「巧巧(諧音:好好)」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!