掃呢頁CODE去手機

2024年9月2日 星期一

港姐2024|秦冀雯識狗仔傳心術! 馮盈盈:佢識得點樣吠回應隻狗 #港姐 #馮盈盈

馮盈盈接受《香港01》訪問時透露更多詳情,她說:「同Kerry所講一樣,喺塞班島trip期間好多互動,發現到7號Yvonne(秦冀雯)佢呢個本領,原來 ...






馮盈盈接受《香港01》訪問時透露更多詳情,她說:「同Kerry所講一樣,喺塞班島trip期間好多互動,發現到7號Yvonne(秦冀雯)佢呢個本領,原來佢同塞班島一啲狗仔可以傾偈溝通,氹到我哋成個團隊crew都好開心,好有趣。我覺得我哋唔係淨止去拍節目咁簡單,而係好似朋友姊妹咁樣。」

馮盈盈表示曾見到秦冀雯與狗隻溝通。她說:「幕後工作人員拍咗片,但係條片唔喺我手上。Yvonne好似聽得明啲狗吠嘅時候想表達啲乜,咁溝通有來有往,佢都識得點樣吠回應返隻狗嘅問題,所以就錄低咗。佢會用返⋯甚至用獨有方式同佢(狗)溝通傾偈。成個過程,我哋呢啲門外漢係理解唔到。」

問到會否考慮建議用「傳心術」做決賽才藝表演,馮盈盈就笑言怕溝通播出街後,會影響埋收看(聽)節目的狗觀眾。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!