掃呢頁CODE去手機

2024年9月2日 星期一

吳君如與鄭裕玲拍《表姐4》 一時貪靚兩位被導演鬧︰冇演員道德 #吳君如 #鄭裕玲

吳君如近日為宣傳主演的電影《我談的那場戀愛》,上到好朋友鄭裕玲的YouTube頻道《TheDoShow》接受訪問,二人在電視台工作時已認識,到拍電影時 ...




吳君如近日為宣傳主演的電影《我談的那場戀愛》,上到好朋友鄭裕玲的YouTube頻道《The Do Show》接受訪問,二人在電視台工作時已認識,到拍電影時更有機會合作《表姐,妳好嘢!4之情不自禁》(1994),節目中講起拍這套戲時,二人差點都燒親,而兩位影后,更因為貪靚而被導演張堅庭鬧冇「演員道德」。(

兩位雖然一同在TVB同事,不過吳君如入行時鄭裕玲已貴為Do姐,未有同場演出。去到出外拍電影,鄭裕玲奪金像影后之作《表姐,你好嘢!》拍到第四集《表姐,妳好嘢!4之情不自禁》,當時君如拍下《家有囍事》已具叫座力,於是導演張堅庭便找君如加盟該系列作。

Do姐講起這部戲,最難忘是結局一幕爆破場面,在石屋拍攝,於是問負責爆破的「爆炸劉」一陣場戲的火力會否很大,他說沒事。Do姐︰「佢話冇事你就要小心,我見成間石屋四處都係炸藥。結果一跑出嚟,後面便立即爆,爆到好誇張,我連髮尾都燒焦。」君如拍攝時更因太緊張,導演數1便起勢跑,被罵要NG。

不過數到被導演罵得最厲害,是二人太貪靚所致。君如︰「我哋好貪靚,當時流行果酸,收工之後一齊買果酸護膚,想拍出嚟皮膚薄啲,搞到甩晒皮,於是被導演鬧︰『你哋真係好冇演員道德,我點樣拍你哋兩個大特寫呢?』」當然這只是一句笑罵,但拍攝時的確為免連唔到戲,減少拍大頭。

(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!