掃呢頁CODE去手機

2024年9月18日 星期三

徐偉棟悼徐少強 徐頴堃3年前首獲父贈月餅煲湯回禮竟成最後一次 #徐頴堃 #徐偉棟 #徐少強 #雪梨

一直未有出Post的徐偉棟,9月17日凌晨更新限時動態,上載一張徐少強長髮照,英氣十足地望向鏡頭,徐偉棟以酒杯Emoji配上淺色短短六字「老竇來生再聚 ...






一直未有出Post的徐偉棟,9月17日凌晨更新限時動態,上載一張徐少強長髮照,英氣十足地望向鏡頭,徐偉棟以酒杯Emoji配上淺色短短六字「老竇來生再聚」表達心情。

妹妹徐頴堃則上載3年前與爸爸合照,原來當日是首次收到爸爸所送的月餅令她珍而重之:「來電顯示:🖤大俠爸爸🖤「一陣一齊食飯啦,有啲嘢攞俾你。」心諗:爸爸送咩俾我呢?一到食飯,爸爸隨意攞咗一個迷你月餅出嚟。「今日中秋,意頭。」「我哋影幅相留念呀!」「有咩好影呀?…(心虛)其實係劇組送但食唔晒,所以攞舊俾你!」「It’s ok 係你人生第一次送月餅俾我,所以特別珍貴。」「為咗表示回禮,我煲咗湯俾你飲。」爸爸嘗試掩蓋他那見牙不見眼很甜的笑容。我遞上熱湯,你不作一聲地喝了一口,「幾甜喎。」#2021中秋 #第一次收你的月餅 #第一次煲湯給你喝 #亦是最後一次了」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!