掃呢頁CODE去手機

2024年9月18日 星期三

羅力威事隔四年復出樂壇5位數自資出歌 獲大批粉絲現身撐場 #羅力威

羅力威今日(18日)出席「購物節啟動禮」,並擔任活動宣傳大使,以及現場唱歌助興,吸引多達20多名粉絲舉牌吶喊應援。羅力威接受《香港01》訪問表示:「我 ...




羅力威今日(18日)出席「購物節啟動禮」,並擔任活動宣傳大使,以及現場唱歌助興,吸引多達20多名粉絲舉牌吶喊應援。羅力威接受《香港01》訪問表示:「我估有四至五年冇出嚟唱歌,我個大女而家四歲,印象中如果我個女兒係四歲,咁我就有四年幾冇出嚟!今次係第一次出返嚟公開唱歌。」

自覺升格父親性格開朗

提到是否很緊張,他坦言:「緊張係有,但係自信都有,擔心都有,緊張好耐冇唱歌,對自己嘅音樂好有自信。諗緊咁耐冇唱歌會唔會好似二字頭嗰陣,而家都已經三字頭,就嚟接近四字頭,諗緊會唔會好似以前咁有power同放得開。」他繼續指自己已經比較開朗一點,並表示:「我以前一路都係收收埋埋嘅一個人,呢10幾年都係好收埋自己,成為咗爸爸同丈夫,好難在收埋自己,多啲同小朋友玩,自己就開朗咗。」

透露自資五位數出歌

被問到會否擔心粉絲變少,他幽默表示:「其實隨着時間冇唱歌越耐,就一定會,亦都係好自然嘅事,但好有信心當我好用心將自己嘅心血擺咗喺自己嘅新歌,我相信會感動返一班舊嘅歌迷,感染到新嘅朋友,我會應承大家喺兩至三個月之內推出新歌。」講到目前是否沒有簽約唱片公司,他說:「我冇簽到唱片公司,主要都係自由身咁樣做,我冇諗太多其他嘢住,我淨係想專心做好新歌,跟住先再諗公司其他嘅嘢。」

提到自資出歌是否使費很大,他表示:「都要用好多錢,因為隨着音樂去計可能都會拍MV,之後睇吓會唔會去到其他平台宣傳,但呢啲都係做歌嘅基本開支。(使費是否高達六位數字?)其實五位數字已經好足夠。」講到會否希望參加頒獎典禮,他說:「如果我出咗新歌各大平台覺得好聽,俾機會我去曝光或者亮相嘅話,我當然都好樂意將我嘅新歌畀多啲樂迷聽。」

回應街頭busking被警察趕離場

被問到較早前在街頭Busking,卻被警察趕離場,他表示:「我之後聽返原來而家Busking可能會有警察嚟監管,因為收到投訴就會停止Busking,其實冇話咩特別原因,可能當刻有人投訴,個聲音太大,其實都幾經常發生,我都冇乜經驗,我自己就好平安冇乜特別損失。」他透露為了彌補粉絲,有停留大方合照互動報答他們來支持。

被問《中年好聲音》參加意向

講到會否考慮參加《中年好聲音》,他表示:「如果當我唔係每一集參加,原來我可以淨係好舒服咁參加一次玩一集,咁都幾好,咁樣就會輕鬆好多,向呢方面比較諗多,唔係每一集要去,我知道呢件事係辛苦,辛苦到最終大家有回報,玩一集然後就返屋企,咁我就冇問題,希望自己個狀態可以回復返參加歌唱比賽咁強嘅水準,去玩新嘅比賽都要對得住大家。」

退隱幕前四年經營網上生意

被問到過去的四年退隱幕前,主力做什麼工作,他說:「我比較放得少喺音樂度,我其實喺背後有網上嘅生意會係做緊,我好難講究竟正職上網賣嘢,定係專注喺音樂方面,我自己冇特別去分,我自己嘅性格從來都算係好收埋自己嘅人,冇話要去見人嘅時候通常都係收埋自己,收埋自己嘅時候就做創作,直到而家(網上生意)收入都係OK,我用咗幾年嘅時間去擺咗喺新歌,出新歌嘅時候就要準備返自己嘅狀態,可以開始放返低啲做生意嘅嘢,放返多啲比例就出嚟唱歌。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!