掃呢頁CODE去手機

2024年9月18日 星期三

愛回家|古佩玲樣貌被批僵化 皮笑肉不笑好奇怪:下次我笑燦爛啲 #古佩玲 #愛回家 #愛.回家

《2024香港小姐競選》決賽日前已圓滿結束,賽果亦塵埃落定。但當晚賽前的紅地氈部分相當十分精彩,多位女星性感打扮引來多個話題,至今討論度仍不斷。而其中 ...




《2024香港小姐競選》決賽日前已圓滿結束,賽果亦塵埃落定。但當晚賽前的紅地氈部分相當十分精彩,多位女星性感打扮引來多個話題,至今討論度仍不斷。而其中有份出席的古佩玲(Kelly)就被網民批評樣貌極度僵化,皮笑肉不笑似的,再度質疑她變臉。而17日她就出席《愛回家》迎中秋活動就大方回應變臉疑雲。

在港姐決賽日紅地氈上,古佩玲獲安排同葉倩文(candy)一同出場,她身穿白色亮片露肩長裙,展現白滑玉背及長腿,仙氣十足。而candy則身穿綠色低胸裝,傲人身材盡現,二人同框畫面一出,引來不少網民激讚candy完勝。事關Kelly的樣貌被指顯得突兀,看似皮膚過度緊緻,微笑時臉頰顯得不自然,被批評樣貌僵化,甚至質疑她樣貌有再進化疑雲。

對於網民的質疑,Kelly亦大方作出回應表示:「其實我嗰日着住條白色嘅裙,我覺得比較優雅,所以我嘅微笑係淡啲嘅,我覺得如果笑得好燦爛唔係特別符合嗰條比較優雅嘅長裙,我係特登design過,(話你皮笑肉不笑好奇怪喎)可能下次我要笑得再燦爛啲,因為依家好似講嘢咁笑容會大啲。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!