掃呢頁CODE去手機

2024年9月1日 星期日

法證先鋒6|林正峰同嘉敏解咖啡店談案情原因 原來自己都諗唔明? #林正峰

阮嘉敏被指於劇集中「孭重飛」,她則指很開心導演找她試鏡:「佢哋搵我casting嘅時候呢,淨係同我講話你要做一個警察嘅啫,我都唔知戲份係有幾多嘅,咁但 ...






阮嘉敏被指於劇集中「孭重飛」,她則指很開心導演找她試鏡:「佢哋搵我casting嘅時候呢,淨係同我講話你要做一個警察嘅啫,我都唔知戲份係有幾多嘅,咁但係一路拍落嘅時候就知道原來我自己係呢個角色,但我開心嘅作為演員。」 阮嘉敏更說到這個角色跟她之前所演的有分別,因之前都是演出一些比較斯文的女生,所以今次演出「王淨」一角是一個挑戰。

阮嘉敏指今次「挑戰成功」:「我樓下個保安,其實佢都問我,夜晚嗰個王淨其實係咪你嚟?對我嚟講其實代表成功啦,因為同我平時個人好唔同㗎嘛,即係代表係代入咗個角色入面,咁畀一個新嘅形象大家睇都幾好。」她亦提到作為一個演員都多點嘗試不同的造型及角色。

至於阮嘉敏被網民指常在劇中「黑面」,她則說有去想一下這個角色能怎樣演:「咁個角色本身都係同我個人(有出入)我個人係乜都笑。係有啲唔同嘅,咁本身呢個角色佢嘅性格或者佢係比較覺得自己成日累到人,即係佢唔會係一個好開心好陽光嘅人,所以我自己選擇咗表情又唔多,成日心事事咁樣嘅。」連林正峰都忍不住認同阮嘉敏角色與真人有分別:「係啊,佢個人幾陽光,成日笑㗎!」

面對海量的負評,阮嘉敏表示大家都有關心她,她高EQ地表示最重要是多看幾次,再反思可以怎樣再做好一點:「都已經拍咗出嚟啦,咁不如去諗點樣再做好啲!」林正峰亦大讚阮嘉敏做得很好:「搣甩咗自己已經好成功,因為自己或者好多人都係做緊自己,同埋佢好畀心機啊真係,佢到現場真係好勤力做功課!」

提到負評,也有不少網民不解「洗衣舖三人組」為什麼要經常在洗衣舖及咖啡店流連商討案情,阮嘉敏及林正峰大笑表示其實有設定的:「咖啡店個設定就係喺office附近,洗衣舖就係我同佢住嘅附近。角色入面我哋係非常之勤力㗎!我哋係唔會計ot嘅,我哋只為興趣,不計人工,所以我哋身為呢個小鐵三角呢,我哋係必須做得更多。」林正峰更說拍到一日要喝6-7杯咖啡,整個咖啡店的餐牌上的咖啡都喝過了。

至於為什麼要在咖啡店談案情,連林正峰都表示不解,但他們就把咖啡店每一個角落都用得很徹底:「既然畀個地方我哋,我哋就盡力做好佢,你見到好搞笑㗎,我哋由門口傾到去廁所門口再傾到去吧枱,我哋已經用盡晒成個空間㗎啦,差在未瞓喺地下講啫。」林正峰搞笑表示為什麼不在洗衣機裡面談,阮嘉敏則附和說:「好啊,我哋嚟緊拍7嘅時候,你喺入面傾,我喺出面傾,我唔會同你入去傾㗎。」

被問到之後播出的集數,會否有機會看到他們在其他地方談案情時,阮嘉敏表示:「我哋會keep住喺嗰度傾嘅,因為想營造我哋好努力,不停傾所有案件。」林正峰則指:「平時佢哋話喺office先傾案件,就係唔想做呢樣嘢囉,想試吓生活化啲。」他繼續搞笑表示店員已經被他們收買,所以不會洩漏「天機」。

點撃睇下活動花絮照:

郭珮文同fans影合照影到拗晒腰。(梁碧玲 攝)


郭珮文。(梁碧玲 攝)


傅嘉莉。(梁碧玲 攝)


袁偉豪。(梁碧玲 攝)


林正峰。(梁碧玲 攝)


董敬文。(梁碧玲 攝)


倪嘉雯。(梁碧玲 攝)


陳庭欣。(梁碧玲 攝)


陳少邦。(梁碧玲 攝)


趙璧渝。(梁碧玲 攝)


鄭衍峰。(梁碧玲 攝)


蔣祖曼。(梁碧玲 攝)


陳星妤。(梁碧玲 攝)


馮皓揚。(梁碧玲 攝)


TVB劇集《法證先鋒6》正在熱播。(梁碧玲 攝)


TVB劇集《法證先鋒6》正在熱播。(梁碧玲 攝)


TVB劇集《法證先鋒6》正在熱播。(梁碧玲 攝)


TVB劇集《法證先鋒6》正在熱播。(梁碧玲 攝)


鄭衍峰同蔣祖曼好好默契。(梁碧玲 攝)


袁偉豪同傅嘉莉好sweet。(梁碧玲 攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!