掃呢頁CODE去手機

2024年9月1日 星期日

郭珮文混血閨蜜身材勁好意外搶Fo 唔怕被搶風頭推薦參選港姐 #港姐 #郭珮文

TVB劇集《法證先鋒6》正在熱播,日前一班演員出席宣傳活動。劇中飾演胡嘉嘉的郭珮文較早前23歲生日,她接受《香港01》訪問時開心表示生日正日去了主題樂 ...






TVB劇集《法證先鋒6》正在熱播,日前一班演員出席宣傳活動。劇中飾演胡嘉嘉的郭珮文較早前23歲生日,她接受《香港01》訪問時開心表示生日正日去了主題樂園玩:「去享受呢個福利。」郭珮文生日除了去主題樂園玩外,亦有不少朋友為她準備生日派對:「啲friend都會有set up小小可能dinner同蛋糕咁樣。」

至於郭珮文生日時與靚女閨蜜Mizuki Shinatan一同慶祝勁吸睛,她被問到會否推薦閨蜜去參選港姐時,郭珮文爆出原來去年她們約定一同去選:「其實我上年參加港姐嗰陣時係想同佢一齊參加嘅,我哋兩個約咗一齊參加港姐,但係喺最後一日遞表嗰陣時,佢嗰邊出咗小小事,所以就冇參加到,但係嚟緊下一年佢會參加。」

郭珮文更表示自己會推薦她參選亦會傳授選港姐的心得予她:「講真嗰句,我覺得佢更加比我適合做港姐,因為佢嘅談吐都好大方,同埋佢儀態啊姿態啊都做得好過我好多,所以我覺得佢就咁都好過我。可能上鏡嗰啲小貼士我會話返畀佢知囉。(驚唔驚佢搶咗你風頭?)冇啊,佢如果好多人鍾意佢我都好鄧佢開心,如果佢好紅的話我就痴吓佢囉,抱下佢大腿囉。」

早前郭珮文與僅穿內褲的肌肉男合影「藝術照」被大讚,她表示謝謝大家的讚賞:「有機會我都想影,因為好耐冇影過藝術相,我覺得趁依家比較空閒時就想去影多少少。(會唔會想再性感啲?)好性感咩?我諗唔會,會keep返住嗰啲,因為覺得係想嘗試唔同嘅風格,就唔係話想唔想性感。」至於想嘗試什麼風格,她還未想到,因為還要與攝影師溝通才知道。

至於早前有指郭珮文與男士去音樂節活動,她被問到與該男士會否有發展空間時,她斬釘截鐵說:「唔係,係我哋嗰陣時公司一大班人咁樣去,有興趣一齊去玩嘅同事就join。」郭珮文只用同事來形容,看來真的沒有發展的空間。

點撃睇下活動花絮照:

郭珮文同fans影合照影到拗晒腰。(梁碧玲 攝)


郭珮文。(梁碧玲 攝)


傅嘉莉。(梁碧玲 攝)


袁偉豪。(梁碧玲 攝)


林正峰。(梁碧玲 攝)


董敬文。(梁碧玲 攝)


倪嘉雯。(梁碧玲 攝)


陳庭欣。(梁碧玲 攝)


陳少邦。(梁碧玲 攝)


趙璧渝。(梁碧玲 攝)


鄭衍峰。(梁碧玲 攝)


蔣祖曼。(梁碧玲 攝)


陳星妤。(梁碧玲 攝)


馮皓揚。(梁碧玲 攝)


TVB劇集《法證先鋒6》正在熱播。(梁碧玲 攝)


TVB劇集《法證先鋒6》正在熱播。(梁碧玲 攝)


TVB劇集《法證先鋒6》正在熱播。(梁碧玲 攝)


TVB劇集《法證先鋒6》正在熱播。(梁碧玲 攝)


鄭衍峰同蔣祖曼好好默契。(梁碧玲 攝)


袁偉豪同傅嘉莉好sweet。(梁碧玲 攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!