掃呢頁CODE去手機

2024年9月1日 星期日

周慧敏無預警宣布唔再開演唱會:我覺得時候都差不多 #周慧敏

周慧敏相隔7年再次舉行巡演,首站昨晚(31日)在澳門揭開序幕,由網上片段所見,呢位凍齡有術嘅「玉女掌門人」狀態大好。不過喺個唱尾聲,周慧敏無預警宣布將 ...




周慧敏相隔7年再次舉行巡演,首站昨晚(31日)在澳門揭開序幕,由網上片段所見,呢位凍齡有術嘅「玉女掌門人」狀態大好。

不過喺個唱尾聲,周慧敏無預警宣布將唔再舉行演唱會,就令現場歌迷十分錯愕:「上一次巡演經常講到,人生每個唔同階段都有唔同追求,今次呢個巡演每場都係倒數階段,我準備完成咗呢個歷時唔知幾耐嘅旅程後,準備休息,所以今次會係我最後一次大型演唱會⋯⋯」

台下隨即有歌迷激動大叫「唔好」,但周慧敏十分冷靜,並續說:「因為我覺得時候都差不多,我要專注照顧好自己嘅身體,同埋照顧我嘅家庭,因為我啲貓仔都唔細,希望多啲時間陪我啲貓仔、我先生,我哋希望可以有更多共處嘅時間,我唔會唔工作,只係想有更多時間調節自己,你哋應該可以理解?」事實上,周慧敏亦曾在97年退隱,直至04年才復出,不過今次Vivian話只係唔開演唱會,工作依然如繼續,粉絲都仲有機會見到佢。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!