掃呢頁CODE去手機

2024年10月16日 星期三

郭晶晶43歲生日夫妻溫馨互動 零負評獲激讚「不一樣的豪門闊太」 #郭晶晶

昨日(15日)是「跳水皇后」郭晶晶生日,她在生日前夕與老公霍啟剛一起到油麻地社區中心出席活動,霍啟剛在IG曬出兩人於壁畫前影的恩愛合照,羡煞旁人!雖然 ...




昨日(15日)是「跳水皇后」郭晶晶生日,她在生日前夕與老公霍啟剛一起到油麻地社區中心出席活動,霍啟剛在IG曬出兩人於壁畫前影的恩愛合照,羡煞旁人!雖然郭晶晶已退役多年,但依然狀態大勇,每次出場都成為焦點,早前她就為巴黎奧運擔任跳水項目的裁判長,一身造型十分幹練,更獲封為「最美裁判長」!

郭晶晶與霍啟剛在2012年結婚,婚後誕下三個仔女,兩公婆多年來保持低調節儉,從不追求奢華,身為百億豪門闊太的郭晶晶更獲讚「不一樣的豪門闊太」!霍啟剛同郭晶晶結婚多年亦甜蜜如初,2004年9月雅典奧運國家隊金牌健兒來港參加大匯演,當時郭晶晶亦隨團訪港,兩人曾在接受訪問時透露當年碰面的細節,霍啟剛在歡迎晚宴上兩度找郭晶晶合照,令郭晶晶十分疑惑:「第一次見,佢係攞咗簽名搵我影相,佢影咗兩次,我記得好清楚,跟住我話『你頭先唔係已經影咗一次咩?』跟住佢話『頭先我攞唔到相,呢個我可以自己攞到相』,跟住我就記得好清楚呢個人喇,因為嗰時我去到邊度佢都出現。」

霍啟剛更笑言:「死跟爛跟、死纏爛打就係咁解,好難埋身㗎,尤其係國家隊封閉式管理,講都十幾年喇,當時仲係國家隊運動員,你都知國家隊管理非常嚴格啦,就算喺北京佢都未必出到嚟,唔好話嚟香港。」之後郭晶晶獲邀出席首屆上海一級方程賽車(F1),霍啟剛亦藉機飛到上海同她見面,終於一步步打動芳心!而嫁入豪門的郭晶晶婚後育有三名子女,一家五口幸福美滿!


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!