掃呢頁CODE去手機

2024年10月16日 星期三

伍仲衡人氣急升傳入《愛回家》劇組:遇到好嘅劇本我會豁出去 #伍仲衡 #愛回家 #愛.回家

現年50歲的著名音樂人伍仲衡近年因擔任《中年好聲音》系列評審,大受觀眾歡迎,人氣不輸參賽者。他於今年8月挑戰完舞台劇後,曾公開表示戲癮大發目前最想做戲 ...




現年50歲的著名音樂人伍仲衡近年因擔任《中年好聲音》系列評審,大受觀眾歡迎,人氣不輸參賽者。他於今年8月挑戰完舞台劇後,曾公開表示戲癮大發目前最想做戲,更稱連路人甲角色都不介意。說話一出,他即獲高層賞識加入劇組,有傳他將會驚喜現身處境劇《愛‧回家之開心速遞》。

對此,伍仲衡日前在自家YouTube Channel節目《週五有周伍》中表示的確已加入劇組:「嗱,我冇講我拍乜。咁齊晒人,我哋喺canteen見到佢哋,影咗張相咋嘛,我冇講任何嘢呀,我冇講任何嘢喎,但我確實去拍劇嘅,但係我冇話我拍咩劇喎。你哋自己講咩,不代表本台立場。(總之嚟緊有得睇嘅?)應該未有咁快。(咩角色?)咁梗係唔可以劇透啦。我只可以講我一take,導演就話good take。(因為導演知你冇貨,唔好再嘥時間,但拍劇好辛苦喎)有咩唔辛苦?遇到好嘅劇本我會豁出去。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!