掃呢頁CODE去手機

2024年10月16日 星期三

森美:訂房中伏唔關森美事 斗膽玩踢爆老婆系列 #森美

電台DJ森美日前在社交網自爆偕太太Veronica到日本享受二人世界,可惜因預訂的房間被臨時取消,累到他險要攜妻齊「7街瞓」,幸好有電台舊同事伸出援手 ...






電台DJ森美日前在社交網自爆偕太太Veronica到日本享受二人世界,可惜因預訂的房間被臨時取消,累到他險要攜妻齊「7街瞓」,幸好有電台舊同事伸出援手租酒店才有瓦遮頭。


經歷「走難式」搵酒店一役後,森美再在網上報平安指已順利返港,不過樣子憔悴,如打完場仗一樣,他謂:「終於返到屋企,經過今次日本之旅,唔知點解今次有一種特別舒暢嘅感覺,有驚無險,今次要多謝所有幫過我嘅朋友,好多都打救我,用唔同嘅方法打救我,亦都有好多關心,喺機場度有好多朋友不斷同我講返佢哋有類似嘅情況,希望大家都唔需要經一事,都可以見到『蔡一智』。」


之後又留言,更不經意下爆了太太大鑊:「今次成個旅程買機票買酒店到行程,都有太太負責,我本身冇過問,淨係享受,其實佢已經做得好好㗎啦,所以都感激佢!感恩,行街同喺機場同飛機上面都好多香港人關心,再次多謝,做電台節目再分享呀!」未知Veronica聽到老公的「無心快語」,可會向森美大興問罪之師,令他在家中再經歷另一場「浩劫」呢?

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!