
「華星三寶」陳奕迅(Eason)、楊千嬅及梁漢文相隔10年激罕合體話當年,Eason大爆當年3人共用同一架保母車,千嬅每次最先上車卻最遲落車,戥對方慘慘豬,千嬅自言想不到多年後才驚覺自己蝕底,相當爆笑!
為紀念華星唱片55周年,華星特別開設頻道細談過去,最新一集邀得有「華星三寶」之稱的陳奕迅、楊千嬅及梁漢文受訪,是3人相隔10年再合體露面。講到難忘事,Eason指在保母車有不少回憶,由於當年3人經常一起做宣傳,加上公司節儉,他們要共用一輛保母車:「千嬅最慘,佢喺屋企化妝整頭,但架車第一個係接佢先,接完佢接梁漢文,再接我,因為我住香港島,好多工作喺香港區,而且公司又喺香港區,但係放工係第一個放低我先,千嬅係最遲收工。」千嬅聞言笑謂:「我聽到你講,我先發現自己原來咁慘,咁蝕底,但當年細個唔知咩叫蝕底,有工作做就做,你依家幾十年之後先同我講:『你蝕底』。」Eason又指梁漢文最出名是喜歡在車上開餐、飲奶茶,但從來不會把飲料弄灑。千嬅就回憶試過多人迫在同一架車上:「真係好似小巴咁,但架車都係嗰架7人車,所以大家要好瘦咁坐。」
談到「華星三寶」的由來,千嬅透露是由高層吳雨構思:「佢真係講煎釀三寶,想有個噱頭去宣傳,易啲搵廣告。」還憶述大家一起上電視跳《鳳陽花鼓》:「當年真係乜舞都跳到,依家已經做唔到,關節有啲事。」Eason則讚師兄梁漢文年紀跟大家接近,毫無架子,沒有前輩後輩的觀念。
談到華星當年結束唱片製作及營運業務,梁漢文指自己是最遲得知及離巢,他謂:「當時我喺沙漠拍緊戲,收到個短訊睇到報紙頭版先知。」千嬅表示當年也是懵然不知,直到被大老闆約談才知情:「係佢同我講唱片部門冇咗,話見我對公司好忠誠,一直冇嚟見佢傾將來前途,我當時係好驚訝,問佢:『完咗呀?冇得再出碟呀?』我真係唔知,以為換高層,佢話如果我想可以開番個Label畀我出碟。」
本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
|
鍾意就快D Share啦!
|
|
|



