掃呢頁CODE去手機

2013年10月9日 星期三

家有家規 親女同月同日生 吳尊:我貪得意!




上週三( 2日)吳尊出席新書《決定勇敢》發佈會,除了 90度角鞠躬向傳媒道歉外,更因過百名支持他的粉絲在場而不時眼有淚光,場面感人。台灣《蘋果日報》圖片

真面目

家有家規 親女同月同日生 吳尊:我貪得意!

本週四( 10日) 34歲生日的汶萊型男吳尊,月初推出新書《決定勇敢》前一晚先自爆已婚兼係「一個幸福的超級爸爸」,消息一出即震撼中港台,更令唔少忠實的粉絲跌曬眼鏡。

自公開已婚人父身份後,吳尊不再收埋老婆林麗瑩和囡囡吳欣 X(吳尊只肯公開女兒半個名字),上週六( 5日)在台北舉行的影迷聚會中更暢談初為人父的喜悅。原來 3年前吳尊親自擇日,選定女兒跟自己同月同日生( 10月 10日)。吳尊接受本刊訪問說:「覺得天秤座是個相當不錯的星座,既然(預產期)跟我的生日這麼近,貪得意就 10年 10月 10日拿她出來啦!」

吳尊並沒有刻意公開婚照,只發放這張與老婆林麗瑩的合照,睇落都幾襯吖!

吳尊最近上載了於本週四( 10日)便 3歲的囡囡(左)攞住樹枝喺沙上寫字相上微博,相中女兒肥嘟嘟好 cute!

名吳吉尊的汶萊型男吳尊, 04年出道開始絕少提及感情事,至上週推出新書《決定勇敢》,才真正決定勇敢,站出來將婚事公告天下。

焗瞓公主床

吳尊近年都主力健身室生意,電影已減產。年初上映的《忠烈楊家將》,係最觸動到吳尊嘅真實故事,他亦因此與伊健 friend咗!

「我現在是擁有錢都買不到的角色……一個幸福的超級爸爸。」吳尊在新書推出前一天,先在自家 blog率先披露已為人夫、父,字裏行間完全感受到吳尊的喜悅,翌日再在新書發佈會上再玩自爆,老婆林麗瑩將為他帶來第二個小生命, BB經超聲波檢查更證實是仔,湊成一個「好」字。

上週六( 5日)吳尊在台灣心情大靚出席影迷會搞的生日派對,答問環節更有問必答,吳尊先透露囡囡的名字為吳欣 X,她更是和吳尊一樣,出生於 10月 10日。「我認為天秤座好好,可以在生活中取得平衡能力,這一點是很重要的!就像我嘛!」吳尊更不介意透露,同老婆係一擊即中!他更笑說囡囡連瞓覺都要黐實媽咪,故吳尊要「讓位」,近月瞓覺,就要瞓囡囡充滿公仔的公主床!

新書珍藏照大公開 戀愛篇

完成學業返回汶萊開始 Fitness Zone的業務生意,當時吳尊已拍住林麗瑩,夫妻檔齊齊上!

16歲初次往澳洲留學讀書,一個月唔夠喊住返汶萊,除咗掛住屋企人之外,吳尊透露同年跟老婆,即初戀女友剛剛開始拍拖,掛住老婆至係最大元素。

全書共 2百多頁,去到書尾終於有囡囡相,寶貝女的小手(右)拖住吳尊的大手指,父女愛盡在不言中。

家庭篇

吳媽媽在生時,每年都指定要一家人齊齊整整影大合照,呢張相吳尊至今都珍而重之。

吳尊一家人都好似樣,尤其係爸爸、大哥和吳尊都係餅印,出街實唔會走失。

大家認得吳尊嗎?雖然佢細細個已經好靚仔,不過睇身形真係唔知佢大個咗會成為大隻俊男。

事業篇

04年吳尊仲係留有一把長髮,去新加坡簽約做 model,冇耐就被睇中做埋演員了。

12年第 3間 Fitness Zone開幕,呢間係吳尊自己一手一腳設計,又係 fans朝聖地點。

老婆得 3版

吳尊新書《決定勇敢》只有三數版提到老婆和囡囡的事,其餘 2百幾頁都是吳尊從未曝光的珍貴照片,以及他的成長經過、創業過程、做人態度等,內裏更有不少名人語錄。從書中可看到吳尊的生意頭腦之餘,亦可見吳尊感性另一面。

澳洲造細仔

囡囡在 10年 1月,老婆往香港探吳尊班時製造,估不到即將出生的囝囝,亦不是在汶萊製造,而是吳尊拍完《忠烈楊家將》,今年 1月和老婆到澳洲度假時製造的!吳尊亦不介意向外界宣布囝囝將於今個月出世,更是家中第三個天秤座,吳尊會否再刻意做多一個 1010?「唔係啦!今次唔係 1010!出世後我會喺 blog同大家分享啦!」



鍾意就快D Share啦!