掃呢頁CODE去手機

2013年12月20日 星期五

[忽然1周 960] Benz雄 飲得杯落 MW,




Benz雄攞獎時,除咗對家人吐露心聲外,更寸爆政府。大佬果然威威。

媽咪姐

Benz雄 飲得杯落

TVB頒獎禮除咗視帝視後爆冷外,最佳男配角賽果同樣爆冷。喺《 My盛 Lady》入面做子華大佬嘅許紹雄( Benz雄),揮低其他後生仔擸咗個男配角獎,喺台上佢講:「對唔住老婆仔女,次次去旅行去唔到,但放心啦,攞獎之後一般冇嘢撈!」

去唔到旅行唔緊要,最緊要一家人齊齊整整嘛!前排媽咪姐就見到佢三代同堂入咗鯉魚門擦海鮮。 Benz雄之前講過自己個肝唔飲得酒,不過當晚對住一家人, Benz雄都輕嚐淺酌咗幾啖紅酒。若然當時俾佢知道會贏男配角,相信佢肯定更加飲得杯落。

平時坐開 Benz嘅許紹雄,呢期換咗架七人車,方便接送家人。

雖然個肝有毛病,不過媽咪姐見佢當晚同家人飯敍時開懷大擦海鮮兼飲紅酒,多就冇益,一次半次就應該冇問題嘅!



鍾意就快D Share啦!