掃呢頁CODE去手機

2013年12月20日 星期五

[忽然1周 960] 「眼大大」勁 check「飯易燶」 MW,




插圖: Wendy

揞名爆

「眼大大」勁 check「飯易燶」

男女相處從來係一門深奧學問。好似靠把口搵食嘅「飯易燶」咁,圈內人一向知佢鍾意玩,係隻無腳嘅雀仔。點知佢遇到電視小花「眼大大」後,竟然好快就結婚,令唔少人跌曬眼鏡,以為佢轉性。

之但係,本性根本就難移!「飯易燶」婚後,如常出去玩,成日夜返屋企。同佢一齊玩嗰班 friend心諗,阿嫂真係大方嘞!而「飯易燶」亦講到明,當初會娶「眼大大」就係因為覺得佢單純、易控制。

Well,事實係過咗一排之後,每逢「飯易燶」玩到超過夜晚 12點,佢身邊啲 friend就會陸續收到「眼大大」嘅電話,「『飯易燶』係咪喺你隔籬玩緊呀?」事關呢隻無腳雀仔一見到來電顯示係老婆就唔聽,所以「眼大大」要轉移向老公啲 friend埋手。唉,查實兩公婆嘅嘢,都係要互相遷就同信任,逃避唔係辦法㗎!

邊個係「眼大大」?

好苗條嘅。

成日做妹妹角色。

邊個係「飯易燶」?

瓣數多多。

算靚仔啦。



鍾意就快D Share啦!