掃呢頁CODE去手機

2013年12月2日 星期一

整蠱惡行:誤傳死訊事件簿

video


整蠱惡行:誤傳死訊事件簿

誤傳死訊事件簿 大哥一年「死」一次

保羅獲加因車禍逝世,巧合地在肇事前一日才被誤傳死訊,過往也有不少紅星被誤傳。

成龍

死訊惡作劇常客,每年最少傳死訊一次,今年外國有消息指他從12樓墮下身亡,成龍即澄清。



成龍

洪金寶

07年被誤傳死訊,當時正在內地拍戲的洪金寶笑言因此「忙死」,因不停接電話。

摩根費曼

10年及去年均被惡搞誤傳死訊,去年更在網上瘋傳,facebook亦出現專頁宣佈「噩耗」。

尼古拉斯基治

去年被誤傳在新西蘭拍戲墮崖身亡,今年1月再被誤傳死訊,其維基百科也遭修改。

尊尼狄普

10年被誤傳車禍逝世,在社交網站及twitter廣傳,後來經證實屬美國網民惡作劇。



尊尼狄普



逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!