掃呢頁CODE去手機

2013年12月30日 星期一

林國斌:阿梅私下好溫柔 阿梅,林國斌,梅艷芳,

video


林國斌:阿梅私下好溫柔

【懷念阿梅】舊愛林國斌細說當年情 阿梅好溫柔

86年林國斌認識梅艷芳,90年相戀,卡拉OK事件後他陪阿梅亡命天涯,那半年兩人緊密相依,曾想過返港後結婚,怎知卻是分手收場!阿梅走後,林國斌經常都往省善真堂拜祭,為舊愛念經。



■林國斌欣賞阿梅有義氣,現在也常為舊愛念經。

我做龍虎武師時識阿梅,當時對佢一啲感覺都冇,幾年後我家姐過身,當時明星足球隊叫我出埠,我心情唔好唔想去,佢哋捉我去,阿梅見我悶悶不樂,佢知道後安慰我,傾咗幾粒鐘,我先知佢私下好溫柔,大家交換電話,好自然開始。

我哋一齊有好多深刻日子,第一次約會去BBQ,大家都唔識起爐,搞到倒瀉籮蟹;有晚我揸車同人嘈交,呢個女人真係義氣仔女,佢驚我唔夠人打,衝落嚟攞支棍畀我;我同佢一齊之後,搬去佢屋企住,我有次話想食羊扒,嗰晚佢唔得閒,第二日我要開工,佢問我幾點返?返到屋企見到佢點咗好多蠟燭,好浪漫,佢仲著咗晚裝,我問搞乜?拍戲咩?阿梅詐型話:「搞錯,人哋咁有心機!」我嗰時細個唔識欣賞,𠵱家諗番好sweet。

結伴亡命天涯

佢鍾意浪漫,但我好似冇送過花畀佢,記得有次情人節仲俾佢鬧,因為佢瞓張床褥好軟,佢成日話瞓到腰骨痛,我用萬幾蚊買磁力床褥送畀佢,點知俾畀佢鬧餐懵:「邊有人送床褥,梗係送花嘛,卡都冇張。」我哋拍拖3年,但冇同佢求過婚,只係曾經有共識,當時因為卡拉OK事件,我陪佢離開香港半年,呢段日子好刻骨銘心,雖然唔關佢事,但搞到咁大鑊,佢有好多顧慮,擔心牽連到家人同我,佢唔係驚,亦唔怕死,佢話:「如果我死咗,可以幫到人,我唔怕!」我都叫勇猛,但佢某程度唔怕死過我,當時我提出陪佢離開香港,初初佢話唔使,怕牽連到我,但我覺得一個女人浪跡天涯好慘,一定要有最相信嘅人喺身邊。

當時我哋相依為命,去過塞班島、泰國、馬來西亞、新加坡,後期住喺新加坡朋友屋企,我哋唔識煮飯,多數食飯盒,最多係煮公仔麵煎蛋,嗰段時間盡量少出街,非常之悶,唯一娛樂行海濱公園。

因為朝夕相對,我哋了解非常深,大家都係臭脾氣,分手原因都係嘈交,嗰半年我哋好掛住香港家人朋友,大家都有思鄉病,不下一次提過返香港不如結婚,返香港後大家好珍惜大家,但佢太緊張我,變咗好多嗌交,兩日一大嗌三日一小嗌。最大問題係佢太鍾意照顧人,所有我起居飲食都照顧曬,唔知係咪大女人,逆佢意唔鍾意,但我大男人,唔鍾意俾人支配安排,初初嘈交我就揸車出去,返自己屋企唔理佢,佢諗咗一招唔食嘢,最耐試過兩日兩夜,我即刻投降道歉,佢眼濕濕攬住我,之後我就唔敢再走咗去。

𠵱家諗番都可惜,嗰時一齊亡命天涯,點解返港唔夠一年就分開!分開後,初段時間受情緒影響有啲唔開心,時間耐咗可以做番好朋友,加上佢家姐走咗,佢好唔開心,冇男友喺身邊,心靈上想人安慰,唔知係咪呢個原因佢諗起我,大家聯繫緊密番,一星期通一兩次電話講近況,但只係朋友間關心。

口述:林國斌

筆錄:餘燕儀

足本收睇《亂噏24》x劉嘉玲; 鄭秀文@杜琪峯再度登場!

周一至周五《亂噏24》約定你:http://bit.ly/appletalk24



鍾意就快D Share啦!