掃呢頁CODE去手機

2013年12月30日 星期一

Sammi瞓地V唔起 Sammi,鄭秀文,




網事力場:Sammi瞓地V唔起



【水平胸線】

【iPad】鄭秀文(Sammi)嫁咗畀許志安,大家唔好再叫佢「四萬」,要改口叫「十嫂」,皆因安仔家中排第十,Sammi話好鍾意呢個稱呼。

承諾生仔

十嫂婚後未正式露面,但微博就不停有佢新動向,先係Sammi禦用化妝師Zing放咗張Sammi《朝聖》MV造型相,見佢化咗個搶眼3D眼妝配超低V衫,Sammi著住件開胸衫,中門大開,之後有人回覆,話係十兄(安仔)託佢留言,嗌阿Zing專心化妝,唔好掛住望個deep V。噚日Sammi繼續曬iPad身材,曲膝瞓地由頭影落腳,角度好刁鑽,佢話一早做完運動搞到身水身汗:「氣很冷,唯一令自己會發熱的方式就是動動動!不管HIIT cardio or 八公里,都要盡力,戰勝自己,永不停步!流汗必須靠自己。流汗是原始的快樂!」



【實冇浮凸】

噚日就有報道爆安仔先後同Sammi求咗七次婚,最後喺Sammi生日當天推出大蛋糕,配齊鮮花、巨型鑽石同跪地三招,先奪得美人歸,Sammi仲應承會生仔,搞到兩個一齊喊。

場主:守庫



【眼最立體】



【平面V形】



足本收睇《亂噏24》x劉嘉玲; 鄭秀文@杜琪峯再度登場!

周一至周五《亂噏24》約定你:http://bit.ly/appletalk24



鍾意就快D Share啦!