掃呢頁CODE去手機

2013年12月30日 星期一

陳少琪:歌寄情懷




陳少琪:歌寄情懷



「最難忘我寫《夕陽之歌》,原本寫咗第一版歌詞,當時阿梅拍緊《英雄本色》第三集,佢好想將首歌擺喺電影用,叫我改歌詞啱江湖大姐角色,嗰時我得22歲,對我嚟講心態有壓力,結果歌詞出嚟好滄桑,好似為阿梅度身訂做。以前我幫佢寫好多歌,有時傾歌詞佢會講自己心態,記得有年佢同Brian(周立璟)拍拖,我寫咗《夏日戀人》,佢好鍾意呢首歌。阿梅為人好仗義大情大性,工作好投入,有時通宵拍完戲,第二日要上內地做騷,喺台下攰到殘殘哋,但一上台能量就嚟,𠵱家冇人可以代替佢,佢係天生舞台王後。」

戲裡戲外,話題最強,立即收睇《動戲場》:

extra/list/



鍾意就快D Share啦!