掃呢頁CODE去手機

2013年12月31日 星期二

止唔到瀉:《貓屎媽媽》收視勁屎

video


止唔到瀉:《貓屎媽媽》收視勁屎

TVB長瀉不止《貓屎媽媽》收視勁屎

黃子華向來被視為福將,無綫因免費電視台牌照及電視霸權等問題,引發網民發起熄電視行動,連累收視下跌,難怪上月要提前推出子華孭飛的劇集《My盛Lady》搶救收視,可惜如意算盤打不響,《My》全劇平均收視均不過30點(約193萬人次觀看),大結局平均更只有28點(約180萬人次觀看),子華的收視神話慘遭破滅!上周承接《My》劇推出、由黃宗澤及岑麗香主演的新劇《貓屎媽媽》收視更加慘淡,平均只有23點(約148萬人次觀看)!另一套由視後田蕊妮主演的《舌劍上的公堂》亦跌3點,平均只有24點(約154萬人次觀看),成績慘不忍睹。



■《貓屎媽媽》收視慘不忍睹。劇照



逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com 睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!