掃呢頁CODE去手機

2014年3月7日 星期五

[忽然1周 971] 陳慧珊帶傷 shopping 陳慧珊,MW,




不過話時話,陳慧珊似乎太錫個女,仲抱住 6歲囡囡周圍走,俾佢自己行嚇仲好啦。

媽咪姐

陳慧珊帶傷 shopping

自從老公兼經理人鍾家鴻前年申請破產,生活重擔就落曬喺 43歲嘅陳慧珊( Flora)度。雖則又已經係新一年,但黑氣似乎未退!

其他影片

早前, Flora因為幫阿女攞嘢,就撞到車門邊,傷咗左眉角,但呢日媽咪姐喺中環仲見到 Flora黐咗塊大膠布四圍騰。樣樣以屋企行先嘅佢唔理臉上有傷,接完個女放學後,即刻會合工人去 ifc超市買餸,任得途人眼望望。話曬做過當家花旦,呢份勇氣真係唔係個個有㗎!

雖然受咗傷,但 Flora仍然事事親力親為,揀餸俾錢無停過。

Flora就快讀完碩士,佢話想繼續讀,或者教書。拍劇就要睇檔期,以老公、阿女為先。

其他影片


鍾意就快D Share啦!