掃呢頁CODE去手機

2014年3月19日 星期三

羅霖胸贏溫碧霞 溫碧霞,羅霖,BKD_S,

video


羅霖胸贏溫碧霞

低胸羅霖率美魔女軍團 完勝真空千語

劉嘉玲、周慧敏、古巨基、羅霖、溫碧霞、蔡少芬(Ada)、吳千語及跟G.E.M.在《我是歌手2》互鬥的茜拉等,昨晚到深圳出席名為世紀櫻花九周年活動。現年48歲的羅霖和47歲的溫碧霞,兩位美魔女同時穿上低胸晚裝出現,但羅霖穀胸上陣,成功撼贏搶鏡。前夫劉坤銘日前和女伴現身ifc,羅霖謂:「我冇八卦,但細仔有打畀佢,劉生答得好妙話大家開會,細仔反問點解唔喺公司,小朋友真係可愛天真,如果佢搵到另一半我會祝福。」

嘉玲日前在大阪電影節中憑《過界》得影後,她坦言若能親身領獎更開心。老公梁朝偉有否跟她慶祝?嘉玲說:「噚晚食咗飯,不過佢冇送嘢。」有台灣傳媒批評嘉玲以馬航失蹤來比喻王菲和謝霆鋒復合,嘉玲認為有人斷章取義。

採訪、攝影:曾小嘉



■離婚後的羅霖近日狀態大勇,昨晚穿上穀胸晚裝明艷照人。



■溫碧霞以低胸粉紅晚裝現身,但身材卻不及羅霖。



■(左起)周慧敏、劉嘉玲和古巨基昨晚一同出席深圳活動。



鍾意就快D Share啦!