掃呢頁CODE去手機

2014年3月19日 星期三

[FACE 356] 成功攝位 冇台開狂接騷 港視嬌娃搶擊 TVB小花 黃芷晴 美棋 BB 姜麗文 黃翠如 岑麗香 胡杏兒 美棋 BB,黃翠如,翠如,姜麗文,黃芷晴,港視,TVB,胡杏兒,岑麗香,黃美棋,MF,




黃芷晴

出騷價: 3萬

黃芷晴狂接騷搵錢,她表示近排家事多多,客戶看準她見報率增加而請她出騷亦不足為奇。

真面目

成功攝位 冇台開狂接騷 港視嬌娃搶擊 TVB小花

王維基攞免費電視牌觸礁,連搞流動電視亦開台無期,外界有指港視至今零收入,但其實港視經理人部門,一直靠幾位小花如黃芷晴、美棋 BB和薑麗文等狂接騷搵食,藝人和公司俱未至於「有出冇入」。

有專搞商場活動的公關公司更透露,港視嬌娃甚至比 TVB的二線小花更受客戶歡迎,加上無綫封殺壹傳媒記者採訪影響見報率,很多商場活動都減少搵黃翠如、岑麗香和黃心穎等小花撐場,造就港視嬌娃發圍。當中近排因母親梁潔華病重,又有家事新聞出現的黃芷晴亦坦言:「屋企嘅事多人留意都有關嘅!」

電視台其中一項收入來源,是旗下藝員出席商場或公司活動,如春茗表演等收騷錢,而 TVB內部有一張藝人名單,是指定要穀人氣及推介給搞活動的 PR公司的,這班藝人包括有一線的楊怡、胡杏兒、陳豪等,出騷價 12萬起;二、三線有黃翠如、岑麗香、黃心穎、朱千雪、洪永城和陳展鵬等 4至 6萬,以往 PR公司亦樂意採用。

拍住熊黛林

港視嬌娃有價有市,上週五( 14日)黃芷晴被邀出席名車發佈會,同場有名模熊黛林等。

見報率影響大

但自從王維基的牌照風波發生後,港視形象大好,美棋 BB、黃芷晴和薑麗文等變得非常吃香,很多 PR公司寧願找她們出席活動,直接影響 TVB。

有專搞商場活動的 PR向本刊透露:「𠵱家只要個客(舉辦活動的品牌)冇特別要求,我哋就會考慮搵港視嘅人,一來因為佢哋個台有好多新聞可以畀報紙寫,而且多數係正面嘢;二來 TVB封殺咗壹傳媒,有啲客驚影響見報率都唔想搵 TVB啲人。不過 TVB始終係大台,喺大陸又多人識,都會照搵但搵少啲囉!舉例要搵兩個,以前會兩個都請 TVB嘅,但𠵱家只會請一個,另一個咪請歌手或者 DJ囉,仲慳錢添!」

消息透露,近半年港視藝人的接騷率上升超過一倍,而且騷價合理,最受歡迎的美棋 BB只不過 4-6萬,黃芷晴和薑麗文分別 3及 5萬;反觀 TVB二、三線姐仔最平也要 6、 7萬,即使封殺事件之後依然企硬亦令客戶甚為反感。

黃芷晴繼媽媽梁潔華患急性壞血病後,爺爺黃桂入院一事又令繼嫲劉煥珍(小圖)狂鬧爸爸黃日華未盡孝道,家事一籮籮,幸好芷晴心情未受影響。網上圖片

港視主席王維基決定延遲開台,港視回應旗下藝人約滿後可能不被續約,現時則繼續幫藝人接騷。《蘋果日報》圖片

薑麗文:好過喺 TVB

翻查資料, TVB小花近來的接騷率的確不多,黃翠如最近一次商場活動已是 1月 23日的珠寶公司活動,而岑麗香則是 3月初;相反港視嬌娃則長接長有。

剛去完美國放假返來便要出席活動的黃美棋,上週五( 14日)現身「日本動玩博覽」時表示:「呢大半年都接多咗騷,商場騷、 MV、唱歌都有,我諗超過一倍,多謝啲客戶支持囉!」她稱現時跟港視仍有約,會繼續接騷賺錢。

同日出席 BMW發佈會,同場仲拍住熊黛林、廖碧兒等品牌常客的黃芷晴則話:「一直都幾多嘢做,關唔關 TVB事我就唔知,啲客唔會話我知嘅,我諗近排我屋企嘅事多人留意都有關嘅!」而薑麗文亦表示:「呢排要寫歌都幾忙,有啲我都出席唔到,但計落都唔錯,好過喺 TVB嗰陣囉!」至於港視開台無期,她們都覺得無奈,齊齊期望有轉機咁話!

美棋 BB

出騷價: 4-6萬

美棋 BB忙個不停,剛去完旅行回港便出席多個活動,上週五( 14日)更不惜穿著日本浴袍出席灣仔「日本動玩博覽」。網上圖片

呢大半年都接多咗騷,我諗超過一倍,多謝啲客戶支持囉!

薑麗文

出騷價: 3-5萬

薑麗文是歌手又是演員,接了不少春茗活動和商場騷,加上她不錫身經常騷胸上陣,甚得客戶歡迎。

BB公主企硬價

港視藝人搶攻接騷,令 TVB大受影響,尤其二、三線藝員唔肯減價、冇話題亦令客戶卻步。最受影響的是翠如 BB和香香公主岑麗香,黃翠如已近兩個月沒出席活動,岑麗香每月亦只得一至兩次。

6萬

黃翠如叫做仍有戲拍,最近現身《師奶 Madam》宣傳活動,但冇外快錢收囉!

6萬

岑麗香近幾個月買少見少,人氣明顯急跌。

TVB一線藝人如陳豪、楊怡和徐子珊(圖)等因在內地有知名度,出騷率未受影響。

TVB常向客戶推介的二、三線藝人除黃翠如、岑麗香,還有朱千雪、黃心穎和洪永城(圖)等,近期接騷量已大減五成。

胡杏兒有口難言

出騷價: 12萬

胡杏兒其中一個英皇珠寶活動,只接受非壹傳媒訪問。

有專搞商場活動的 PR公司爆胡杏兒為接騷「開空頭支票」,知情人士指今年 1月本來想請楊怡出席一個活動,但因楊怡收 12萬太貴,改為請收 10萬的胡杏兒。「傾騷價時問過胡杏兒可唔可以接受壹傳媒訪問,佢話可以,個客好 concern呢樣嘢,點知杏兒嚟到唔肯做囉,話 TVB唔畀喎,咁點啫!唔通鬧佢咩!」

如 PR所指屬實,胡杏兒 1月只出席過兩個名牌產品活動,而且都沒有接受壹傳媒訪問。



鍾意就快D Share啦!