掃呢頁CODE去手機

2014年3月11日 星期二

李蕙敏MV「全裸」演出 老公聞言即Yeah 李蕙敏,BKD_S,




李蕙敏MV「全裸」演出 老公聞言即Yeah

2014-03-11 17:31:00



李蕙敏今日喺電台受訪,談及拍新歌MV趣事。

去年尾跟外籍丈夫Serge Micallef 結婚後,李蕙敏(Amanda)未有享受少奶奶生活,相反獲老公大力支持演藝事業。

早前佢喺訪問中大讚老公畀佢好高自由度,絕對唔介意佢歌衫性感。今日Amanda去到商台,為下月Star Hall演唱會做宣傳,佢自爆為新歌《銷魂》拍MV時,其中有個鏡頭出事,佢話:「有幕要浸浴缸,因為著好少衫,已經好驚會走光,仲要浸落去,個頭有少少甩色,變咗搞笑,搞到條片唔要得。」

講到老公知道佢需要喺鏡頭前「全裸」演出,佢笑笑口話:「老公知道我意識上全裸鏡頭,即大叫Yeah,好變態!不過佢成日整蠱我,咁我都無嬲,我好玩得㗎。」

問到老公Serge有冇練定歌,準備到時上台合唱?佢話:「無啩,唔使」





鍾意就快D Share啦!