掃呢頁CODE去手機

2014年5月2日 星期五

[忽然1周 979] 搶鍾嘉欣 3百萬廣告 徐子珊沙灘盪奶 徐子珊,BKD_S,鍾嘉欣,子珊,MW,




跑完沙灘,久未拍過泳照嘅徐子珊,笑住同工作人員講:「好似選港姐咁!」咁佢身形 keep得到,難怪咁自信!

打頭陣

搶鍾嘉欣 3百萬廣告 徐子珊沙灘盪奶

去年徐子珊與鍾嘉欣同被視為視後大熱,雖然最後獎項落在程咬金田蕊妮手上,但兩人已鬥到出面。最近宿敵又再拗手瓜! 34歲的徐子珊狂谷 4吋事業線,「胸」走代言了 3年的「宅男女神」鍾嘉欣,成為纖體新代言人, 300萬酬勞袋袋平安。因而引起了兩批 fans網上駡戰。

不過,廣告商換人總是有理由。單睇搏到盡的徐子珊,為拍攝新廣告穿上加細碼泳衣唧胸喪跑,打完排球又玩 skimboard,難怪得纖體公司老闆力讚︰「嘉欣較文靜,子珊就好有活力,係我哋新方向!」











泳客喪𥄫

拍攝時,現場男泳客見到徐子珊著三點式跑來跑去,望到眼都唔眨。

11年,鍾嘉欣憑樣貌清純成為纖體公司代言人,酬勞 2百萬兩年。當年拍攝性感尺度一般。去年在廣告商多番要求下,嘉欣破例穿上火紅色 bra top冧莊續約, 120萬加簽一年。不過合作期間,有傳廣告商想嘉欣多做宣傳,之前更安排了個科大 talk騷,可惜最後宣傳效果不如理想。直至今年初傾續約,纖體公司決定換人,加碼到 3百萬兩年,改簽性感尺度較高的徐子珊。對於廣告酬勞 3百萬,子珊非常口密:「呢個要問番經理人。」

鍾嘉欣第一次拍纖體照時堅拒著三點式(右)。去年在廣告商一再遊說下,才勉強穿上款式保守的比堅尼。

冇食飯拍一日

以往廣告商曾要求嘉欣在室外拍攝充滿動感的宣傳照,但始終未能成事,反觀新代言人徐子珊就嚟個沙灘大解放。 4月 13日早上,子珊就與幾個𡃁模,到西貢南風灣拍攝廣告短片。

子珊先與三位𡃁模在沙灘拍攝跑步場面,雖然子珊不是巨胸級,不過在加細碼泳衣的「培肉」下,雙峰亦有逼爆效果。

午飯時間,個個大魚大肉,子珊為保持最弗狀態,只齋飲水。休息一小時後,又返回沙灘拍攝,當日子珊打完排球又玩 skimboard,追趕跑跳碰樣樣做齊。

擺明挑機

周秀娜 09年為同一纖體公司做代言人,今次徐子珊都係撕衫,明向娜姐挑機。

唧到變形

徐子珊為咗谷胸,著咗加細碼泳衣,搞到右胸變形。

打排球拍了兩個 take後,因為要就鏡頭拍攝,子珊提議用左手殺球,之後她再同𡃁模對打,一拍就拍咗成粒鐘。

濕身誘惑

打完排球,徐子珊一樽凍水照頭淋。佢就降溫,但係就令圍觀的男士升溫!





鍾意就快D Share啦!