掃呢頁CODE去手機

2014年6月13日 星期五

[忽然1周 985] 《忽周》開波 李珊珊黃婉曼同你講波經! 珊珊,李珊珊,黃婉曼,BKD_S,林珊珊,MW,




港姐冠軍李珊珊係少有識波識車嘅揚眉女子!有多年睇波經驗,仲會做賽前分析㖭。

媽咪姐

《忽周》開波 李珊珊黃婉曼同你講波經!

都係嗰句,睇波梗係要 share!《忽周》為你諗多步,一早請咗好耐無見嘅靚女波神(場場做功課,堅認真㗎!)李珊珊喺《忽周》同忽周網 Sudden+(http://www.suddenplus.com)寫波經,講嚇睇世盃心得,有埋走勢分析㖭!仲有仲有,今個星期五( 13日)開始,忽周網 Sudden+同「蘋果動新聞」 App,就會見到天氣女神黃婉曼喺屋企同你面對面講波,真係份外親切又興奮!所以話,世界盃,睇《忽周》!

珊珊寫波第一擊 流住阿根廷血

阿根廷神射手美斯係李珊珊喺今屆世界盃嘅最大寄望!

2013年 12月 7日淩晨,當日就是舉行今屆世界盃小組抽籤的日子。若然心中有支持的球隊,便會明白這天是多麼的重要!我們總不想看到數支重點強隊,在沒有幸運之神眷顧下,被編去同一死亡小組,並且提早交戰而淘汰。因此,心繫阿根廷的我,當然沒有錯過直播,第一時間看著抽籤結果,立即畫下草圖分析碰頭對手、出線機會、進級路線;來推斷今年奪標的可能。

自從馬勒當拿時代之後,阿根廷一直處於低迷期,然而經歷了無數寒暑,終於等到美斯的出現,帶領阿根廷成為今屆世界盃主角之一;經分組推算得出大膽結論,今屆我們終於有戲了! WoW~ WoW~而且花了時間去預測其他強隊分布於各小組的形勢及進級路線,由 32強、 16強、 8強;直到最後 4強。今屆有機會上演最強對決,晉身 4強將會是巴西、德國、阿根廷、西班牙!不過,還是要補上這句,歷屆總會爆出奇幻而嚇呆世人的意外賽果,看球總要記住:「世事從來沒有絕對。」

特別有一點在開幕前跟大家說說。今屆開場時間,分別是淩晨 12: 00、淩晨 03: 00、淩晨 04: 00及清晨 06: 00;絕對折騰亞洲地區的球迷。加上,球場設施未能完工,當地罷工和示威愈演愈烈,直播的球賽能準點開波嗎?我有預感不行。再者,早前巴西舉辦的洲際國家盃,也是提供了一次舉辦大型活動的預習機會;只是看著直播的開幕儀式,鏡頭前竟然多次出現安排失當的尷尬場面……

巴西的足球實力在世界數一數二不容置疑。不過,整個活動能否順利舉行,看來要交託給全能的主。

上屆世界盃,黃婉曼喺大台講波,連老波骨張國強都忍唔住讚佢「好波」!打破咗女星係花瓶嘅定律。睇開波嘅佢,今次仲破天荒喺香閨自拍講波,大家記住上忽周網 Sudden+同「蘋果動新聞」 App,𥄫實喇!



鍾意就快D Share啦!