掃呢頁CODE去手機

2014年6月13日 星期五

[忽然1周 985] 冇胃司馬燕好中氣 司馬燕,MW,




媽咪姐

冇胃司馬燕好中氣

最近有報道話司馬燕體重暴跌得番 60磅,話佢 2月嗰陣裝咗人工尿管之後,本來要每 3個月換一次,但就遲咗去搞,爭啲出事!所以要再入院做檢查。講到咁恐怖,媽咪姐梗係打個電話去關心嚇,順便問個究竟好彩一問之下,先知原來係流料。







家陣司馬燕不知幾咁疏乎,每日都係食同瞓,精神好啲就去中環 shopping,而且講嘢仲好鬼有中氣:「我根本就冇事,只係腸發炎。之前照過,發現有兩個地方又紅又腫,醫生建議入院檢查嚇,睇嚇乜事。我冇瘦到得 60磅,如果有,醫生會即時要我食肥雞餐」聽見司馬燕咁夠中氣再加少少勞氣,就知佢咩事都冇

如果 shopping買唔到嘢,司馬燕就去酒店 high tea,嘆完見到記者,仲打招呼㖭!

司馬燕只要精神好啲,就會全家出動去旅遊,幸福咪係呢啲囉!《蘋果日報》圖片



鍾意就快D Share啦!