掃呢頁CODE去手機

2014年6月13日 星期五

[忽然1周 985] 星級世界盃 邊個堅識波? BKD_S,MW,




媽咪姐

星級世界盃 邊個堅識波?

Yo! 4年 1度嘅世界盃又嚟喇!嗱,老老實實,媽咪姐唔算係 super球迷,但憑著對 honey嘅一份真愛,都做咗唔知幾多晚「陪睇員」,嗌到聲都沙埋。足球,已經變成我嘅朋友嘞!正所謂開心要 share,梗係搵班明星藝人一齊講嚇波經,估嚇波衫,睇嚇邊個堅識波!以為 C朗係西班牙嗰啲,開波前唔該溫嚇書先!








溫碧霞美斯變柏斯

呢件藍白色波衫真係好易估,美魔女溫碧霞諗都唔使諗就答到係阿根廷,但係問到佢知唔知有邊個當家球星就即刻露餡,口快快答咗句:「柏斯!」嘩!連阿根廷球王美斯個名都記錯,認真唔掂!佢仲話其實以前好鍾意睇碧咸,依家佢退咗休所以冇咩留意,果然女人係睇靚仔先!

蔚雨芯靚仔行先

魔鬼胸 Rainky(蔚雨芯)話自己唔識波,俾咗件波衫佢, Rainky仲𠱁記者俾貼士,不過佢都係將呢件德國隊波衫講咗做法國隊,仲話:「其實我係好靜嘅女仔,以前都係陪屋企人睇,今屆世界盃都會試嚇睇,可以睇嚇靚仔嘛。」

黃又南西班牙變葡萄牙

一聽到話要考認波衫,又南即刻話:「睇開足球嘅我,大家都知我好熟」講完自己都忍唔住笑,揸住件衫,估完葡萄牙之後,先估中係西班牙。其實一睇心口個金色 logo就應該知係上屆冠軍球隊問佢知唔知西班牙有咩球星呢?要媽咪姐放曬水,俾美斯、 C朗、費拓佢揀先估到,咁大路都唔識,又南你真係要惡補嚇喇!

楊愛瑾認住兩個 C

估唔到 Miki(楊愛瑾)都幾醒,拎咗件波衫上手就話:「唔知『都 Min俊 C』會唔會踢波㗎呢!」擺明認得出呢件係韓國隊波衫咁噃!佢仲話:「其實我唔係好識波,我唯一識嘅得 C朗,不過嚟緊世界盃會同朋友出街睇,感受嚇吖嘛!」

官恩娜波中有愛?

Ella一嚟就估到呢件係法國隊嘅波衫,仲認叻咁話:「其實一拎出嚟我就認得隻公雞,同埋個 tag有法國國旗。」見佢好似好熟足球咁,但問到法國有咩球星?佢就無厘頭咁話:「足球我真係唔熟,不過我可以同佢哋講句示愛說話 je t'aime pour toujours。」 I love you forever?咁都俾你兜到,俾個叻你!

森美諗多咗嘞!

我哋俾咗件哥倫比亞波衫俾森美估,佢一嚟即刻話:「件波衫又黃又有個『 porn』字,咁色情嘅!」其實人哋成句係「 unidos por un paí s」意思係「國家團結」,男人果然係諗呢啲先!不過問到佢會唔會睇波?佢就話睇波係一樣好好嘅親子活動,所以會同小朋友一齊睇呢。

少爺占知啲唔知啲

俾曬貼士,少爺占先估到拎住嗰件係科特迪瓦波衫。佢仲話:「我自己都會睇世界盃,查實支持日本隊,話曬都係亞洲區唯一出到線。」之但係,亞洲區嘅代表除咗日本之外,仲有南韓、伊朗同澳洲噃!

波衫知多啲

你睇嚇日本國腳內田篤人靚仔到成個明星咁, OMG!難怪日本波衫咁好賣。

唔好以為今年世界盃巴西做主辦,佢哋嘅波衫就一定最好賣,據波衫專門店老闆 Ken哥話:「今屆世界盃最好賣嘅係德國同日本波衫,事關呢兩隊嘅款式變動唔大、襟著,所以多人搵啲。」唔講唔知,依家仲有啲波衫出埋女裝 cutting,件衫修曬身,唔怪得之有咁多女仔嚟買啦。呵呵,媽咪姐都買番件襯嚇 honey先!

服裝提供: Kitroom Sports



鍾意就快D Share啦!