掃呢頁CODE去手機

2014年6月13日 星期五

[忽然1周 985] 網上搞慈善義賣 唐貝詩碌爆阿媽人情卡 MW,




唐貝詩首次搞義賣活動,雖然不至一呼百應,但身後有個萬事通的媽咪助陣,絕對是如虎添翼。

娛樂喧

網上搞慈善義賣 唐貝詩碌爆阿媽人情卡

繼早前由方力申擔大旗搞的公益藝術展,搵大批藝人捐畫及物品拍賣後,寇鴻萍大女唐貝詩(Lydia)近月亦在其網上團購店「 Purrrchase」,為「心晴行動慈善基金」發起「名人明星慈善義賣」。

唐貝詩今次碌盡媽咪的人情卡,得到羅霖、汪詩詩及陳法蓉等 auntie的鼎力支持,她們捐出的名貴手袋與首飾更是網上必搶筍貨。再加上唐貝詩一班𡃁模朋友的捐贈,就連受惠所屬機構的林建明亦表示每月收到五位數字善款,成績不俗。







義賣的貨品逢星期六會在「 Purrrchase」的網上更新,記者現場 check過,義賣品件件都好企理,如果有瑕疵都會清楚列明。

唐貝詩一直給人的印象都只係愛蒲貪靚的富二代大小姐,但她憑一己之力搞了一個網上義賣活動,月前已開始有明星及名人主動聯絡捐出物品作義賣。

自爆曾患情緒病

本周一( 9日),記者踏入唐貝詩位於銅鑼灣的寫字樓,看見穿便服的她與在 Ball場判若兩人,她更一本正經向記者詳細介紹各種義賣物品及成立經過。她說:「呢個慈善義賣係由今年 1月開始,到依家每個月有萬幾蚊營業額,成績算唔錯,我都好想俾大家見到我工作認真嘅一面,所以由搵人、聯絡交收,我都會親力親為,自己都打咗唔少人情牌。媽咪當然都好支持同幫手啦,全靠佢,好多相識多年嘅 auntie同 uncle都捐出佢哋嘅收藏品嚟義賣。每個月義賣所得嘅收入只係好少,我哋唔係靠佢賺錢,團購同美容業務先係主要收入來源。」

這次的慈善義賣,貨品以女裝手袋、鑽飾為主,營業額會先扣除 10%行政費用,其餘全數撥捐至「心晴行動慈善基金」。「心晴行動」主要協助情緒病患者重新投身社會,原來唐貝詩亦曾患上情緒病,她說:「我喺英國讀書時都試過有情緒病,當地好重視呢類病患者,治療亦好全面。但香港唔同,所以我覺得要為呢個慈善基金出一分力。」

一向為「心晴行動」出心又出力的大姐明林建明,知道世姪女唐貝詩好用心搞義賣活動,大讚她值一百分。

割價撐女

寇鴻萍為支持愛女的義賣活動,把原價$22,500的 FENDI手袋,以超筍價$2,888賣出。

大姐明滿意義賣成績

「心晴行動」的發起人林建明與寇鴻萍份屬多年老友,亦視唐貝詩為世姪女,對於是次義賣活動成績理想,林建明表示感到喜出望外:「唔好睇小 Lydia呢個細路女,佢今次搞呢個義賣,我要求嘅佢都做得好妥當,你估搵人捐嘢咁容易咩!佢跟進得好好,亦好清楚交代所有事,我哋同佢簽咗一年約,依家未夠半年已有唔錯嘅成績,我實在好欣賞佢,之後亦會一直支持佢。」唐貝詩對網購生意信心十足,仲話希望將來唔使靠阿媽出面,一樣可以成功。

Bob 另類物品

燕窩和小童餐具連食物盒套裝,甚少在一般義賣活動上見得到,今次就由阿 Bob做一次另類代表

邵音音 平到笑花裙

邵音音這條絲質花裙只需 88大元,啱唔啱就見仁見智嘞。

羅霖貨最搶手

要數最有心首選美魔女羅霖,她捐出的全都是名牌,為是次義賣帶來最多收益。

Celine小牛皮黑白色手袋

原價約$18,000

慈善價$8,800

Folli Follie紫色長銀包

原價約$4,000

慈善價$2,000

Juicy Couture名貴頸鏈

原價約$2,000

慈善價$800

必搶筍貨

班 uncle auntie一出手,真係唔講得笑,件件義賣物品都係大牌子,賈思樂捐出來的更是全新品。

汪詩詩

C'N'C黃白色手袋

原價約$10,000

慈善價$2,850

賈思樂

全新 VALENTINO GARAVANI黑色真皮銀包

原價約$5,300

慈善價$4,800

陳法蓉

J's DIAMOND鑽石頸鏈

原價約$2,000

慈善價$980

楊玉梅

ANTEPRIMA手挽袋

原價約$8,000

慈善價$4,500

𡃁模正貨

別以為𡃁模只有外表,原來她們都好有善心,睇見大大隻新錶都捐出來義賣就知

馮鎵瀠 Naomi

全新 VIVIENNE WESTWOOD

原價約$6,000

慈善價$2,900

劉俐

Dior手袋

原價約$10,000

慈善價$1,500

25歲的 CEO

唐貝詩(Lydia)現時在媽咪寇鴻萍的美容公司「 ISAWORKSHOP」擔任營運總監,逢星期一至五返朝十晚六。兩年前她開始沾手網上團購「 Purrrchase」的業務,成為團購公司的 CEO。半年前她更大搞「名人明星慈善義賣」,雖然每件賣出的物品會收取 10%行政費,但當中扣除 PayPal手續費後,只能為公司帶來 5%的收入。近年其網上團購業務已見成熟,收入算穩定,再加上有媽咪作後盾,相信貨品陸續有嚟!

唐貝詩不時找林建明商議活動細節,還會定期報告最新進展。



鍾意就快D Share啦!