掃呢頁CODE去手機

2014年6月19日 星期四

[壹週刊 1267] 林志玲黃金奶橫掃中港美 志玲,BKD_S,林志玲,M1,




林志玲攻擊力有幾強,大家自己睇!

同你吟一吟

林志玲黃金奶橫掃中港美

第 17屆上海電影節,上個禮拜六(六月十四日)晚舉行開幕禮。紅地毯環節,女星胸群而出,是夜成功獨領風騷嘅係來自台灣嘅第一名模林志玲。

金色低胸 Valention晚裝現身, Chiling拋出 34D「黃金奶」,唔單只力壓中港同胞,仲 fight低壓軸嘅國際影星妮歌潔曼( Nicole Kidman)。

之前同劉華合作電影《富春山居圖》俾人恥笑爛片中最爛,傳媒問拋胸 Chiling會唔會以此為鑑,日後嚴選劇本?腦筋與身材並重嘅 Chiling,答得大方:「那不是我的錯,讓他過去吧!這位朋友(指記者),所有作品都要面對各種聲音,電影像拼圖,最後導演怎樣拼,我們並不知道。」

咦! Chiling呢個講法,唔知算唔算曲線式話緊有電影最終剪片權嘅《富春》男主角劉德華呢呵?

妮歌潔曼壓軸出場,但戰衣包到上鎖骨,乜上海好凍咩?

阿嬌也低胸,不過實用面積同林志玲冇得 fight。

謝霆鋒孖住新婚高圓圓行紅地氈,當時仲著緊皮鞋,但去到新戲發布會,慌死焗臭腳嘅霆鋒已經換番對拖鞋。

俾前經理人陳自強數臭「走火入魔」,成龍現身紅地毯時,俾記者問回應,但「成龍」變「成聾」,全程扮聽唔到。



鍾意就快D Share啦!