掃呢頁CODE去手機

2014年7月21日 星期一

Baby晒童年照 Kawaii呢﹗ Baby,Kawaii,Angelababy,




【純天然無添加】Baby晒童年照 Kawaii呢﹗

2014-07-21 00:15:00



Baby晒童年照(左圖),係咪好可愛先?

成日傳話就快會同黃曉明結婚嘅AngelaBaby又有新公佈喇,今次唔係再講結婚,而係講:BB!!!

係呀,Baby喺自己instagram貼咗張BB相出嚟呀,不過唔使驚住,Baby唔係閃電有孕,佢只係貼咗張自己嘅童年相出嚟啫。Baby喺上海出世,據講仲係有4份1德國血統,睇返佢細個都真係有少少鬼鬼哋,攬住隻公仔都真係幾可愛0架!

Baby幾時會同黃曉明結婚生BB就未知,不過睇返張相,一件背心加一條石磨藍牛仔褲,原來Baby細個已經走在潮流嘅尖啄。

吖,不如搵日阿Baby你試吓紮返條噴泉辮出嚟,睇吓而家可愛定係當時可愛!



Baby instagram



鍾意就快D Share啦!