掃呢頁CODE去手機

2014年7月30日 星期三

紫盈BB好得戚 雨僑無人識 雨僑,黃紫盈,紫盈,羽翹,




【動主播召喚】紫盈BB好得戚 雨僑無人識



其他影片:>>






【動主播召喚】紫盈BB好得戚 雨僑無人識

【動主播召喚】「淚的小花」黃紫盈及《喜愛夜蒲3》女主角雨僑,昨日去到會展為動主播召喚動漫即場挑機考考一班參賽者。

做過主播的紫盈,用自己的強項出題,要求參賽者嘉明介紹展品,而且不能夠有懶音。紫盈最後不但「收貨」,更大讚嘉明做足準備又專業:「我覺得好好嘅地方係眼神接觸,你全程有望我,成個故事好似話畀我聽咁。」不過嘉明掛住望紫盈唔記得望鏡頭,要扣少少分。聽完評語,嘉明選了「航空母艦」LEGO送給紫盈,指紫盈喜歡四圍去,坐航空母艦剛剛好,這樣細心,當然逗得紫盈心花怒放。



有得玩仲收到參賽者嘉明(圖左一)禮物,紫盈BB當然開心又得戚

紫盈有得玩又有禮物收當然得戚,雨僑似乎就沒有這樣幸運了。身為「美容達人」的她,指導兩位參賽者Rainbow及阿沈為對方化妝。結果雙方實在「太落力」,效果嚇度十足,但勝在一筆一劃全部有得解釋,算是有創意。

兩位參賽者其後需要保持着「驚嚇妝」為雨僑做訪問,雨僑特別欣賞兩位做足資料搜集:「好精靈啊佢哋!有時遇到啲訪問嘅朋友,好似連我係邊個都唔知咁!」嘩,唔知邊個記者咁大膽呢?

到底五日來多位做過動漫即場挑機的參賽者,誰可入圍參加動主播召喚下一輪比賽?繼續留意動新聞!



Rainbow(圖右二)及阿沈(圖右一),被對方畫到這樣還是繼續訪問,專業!



鍾意就快D Share啦!