掃呢頁CODE去手機

2014年7月30日 星期三

自爆獲邀參加好聲音 葉劍英孫女有特權 葉劍英孫女,Robynn,




自爆獲邀參加好聲音 葉劍英孫女有特權



其他影片:>>






自爆獲邀參加《好聲音》 葉劍英孫女有特權?

女子組合Robynn & Kendy近日參加內地熱播綜藝節目《中國好聲音》第三季,因成員葉晴晴(Robynn)是中共元帥葉劍英的孫女,被指有特權,更在節目稱自己為中國香港人被網民聲討。昨日Robynn & Kendy自爆獲邀參賽的內幕,與其他要搵門路自薦的參賽者,同人唔同命,令人質疑她確有特權,出道兩年的Robynn反擊:「如果要利用啲乜,點解要等到𠵱家?」

現年28歲的Robynn家族顯赫,祖父是中共元帥葉劍英,伯父葉選平曾任前廣東省省長,貴為「天之驕女」的Robynn,兩年前與拍檔孫曉慧組成Robynn & Kendy女子組合攻香港樂壇,於今年1月在叱咤和新城勁爆頒獎禮獲組合獎後,至今發展平平兼人氣一般,惟兩女竟忽然登上浙江衛視熱播節目《中國好聲音》第三季,難怪引來中港兩地網民好大迴響。

比賽當日,Robynn家姐京城名媛葉明子現身撐場,節目於上周五出街,擔任導師的那英、齊秦等對她們讚不絕口,惟網民卻紛紛質疑Robynn是挾背景參加,譏諷:「家族控制權利半個世紀,冠軍敢內定嗎?」尤其她們在節目中自稱身份是中國香港人,更令網民反感:「你真的是葉帥的孫女?為甚麼說自己是香港人?」



■Robynn因是中共元帥葉劍英孫女,被網民質疑有特權,兼且是內定冠軍,而拍檔Kendy亦踢爆被邀參加的內幕。



■Robynn(左)於比賽前一晚又屙又嘔,翌日聲音沙啞,但Robynn & Kendy依然成功出線。資料圖片



■《中國好聲音》的官網亦有貼上多張Robynn的私人生活照,難免惹人揣測。

Kendy爆多次被邀參賽

昨日Robynn & Kendy現身尖東出席廣東廣播電視台有份主辦的《第一屆粵語歌曲排行榜頒獎典禮記者會》,Robynn明顯有備而來,直認有留意新聞:「都有睇啲。」幫口解釋的Kendy越幫越忙,竟不慎自爆被邀參賽:「其實比賽兩季前主辦單位已傳message畀我哋,佢哋睇過我哋網上演出同聽過唱片,邀請我哋參加比賽,但當時我哋覺得未ready。」對於被網民質疑Robynn的家庭背景對其他參賽者不公平?Robynn說:「最緊要自己嘅價值觀冇改變,由彈歌、做demo,都係我哋一手一腳做。壓力係有,總之平常心。」

對於被質疑是內定冠軍,Robynn說:「我係12年出道,如果要利用啲乜,點解要等到𠵱家?」問到有否刻意隱瞞背景?她攬一攬拍檔Kendy激動說:「好感謝Kendy一路好撐我,加上公司一路冇利用我呢樣嘢。其實我一路冇刻意隱瞞家境,但自己係固執嘅人,由選咩學校、讀咩學科到入行,都係自己決定。」



■Robynn強調一直沒刻意隱瞞家境,出道兩年都是一手一腳靠自己。

導演認身世有爆點

問是否為報道不開心?Robynn說:「唔係話唔開心,最重要自己價值觀唔受人影響。」問下次再出賽時,家人會否繼續出席?她謂不會請父母看,免兩老辛苦。對於介紹自己為「中國香港」惹網民狂插,Robynn解釋:「比賽當日導演提議用『來自中國香港』介紹自己,我聽到覺得好敏感,不過諗番香港嘅奧運選手,都係話自己代表中國香港,故諗咗一陣就決定用。」

而《中國好聲音》的導演們於幾年前已贒中兩女,對於Robynn的身世問題,導演組一早就知道她「紅三代」的家庭背景:「雖然她的背景確實很有爆點,但邀請她們來參加,就是看中她們的音樂本身,而不是別的甚麼。」



■鄧穎芝自薦參加《中國好聲音》卻落選,坦言有背景關係好重要。資料圖片

鄧穎芝:有關係好緊要

Robynn & Kendy獲邀參賽被質疑有特權,之前有傳官恩娜和糖妹都有份參加,但兩女已否認,而鄧穎芝就坦言是自薦報名,她昨接受電話訪問說:「Uncle嘅製作公司幫忙寄demo,有去上海試音,但唱得唔好冇入到。」對於Robynn & Kendy獲邀參加,會否感到不公平?鄧穎芝說:「佢哋有實力唱得好好,有冇黑幕唔知,但有關係好緊要,否則自己唔使自薦。」至於巨聲幫鄧小巧則過五關斬六將得到參加資格,她在電話說:「陳奐仁推薦我,算係自薦,唔覺Robynn & Kendy有特權,佢哋台上發揮好好。」

採訪、攝影:馬建華



鍾意就快D Share啦!