掃呢頁CODE去手機

2014年7月30日 星期三

[FACE 375] 12歲已經 Ecup 新波霸賣堅料 BKD_S,MF,




崔碧珈深知自己身材係賣點,今個夏天已買了超過 30套泳衣。當日拍攝亦係着私伙上陣,日日做運動嘅佢,冇縮肚都隱約見到腹肌。#崔碧珈#三點式# 36E

貼圖區

12歲已經 Ecup 新波霸賣堅料

想紅?唔使用劍嘅!有事業線就得。 26歲太陽娛樂新人崔碧珈 Anita,雖然入行只有幾個月,新戲《辣警霸王花》亦未上映,但佢憑住純天然 36E導彈級身材,一曝光已經轟動。

人稱𡃁版葉子楣,又叫 G奶謝安琪,但 Anita唔係有波無腦𡃁模,本身喺英國名牌大學 University of Sheffield修讀 Business Management碩士課程,加上屋企做製衣生意,真係集身材、學識同叠水於一身。原先諗住做 Banker嘅 Anita,因為鍾意表演事業所以入行,喺新戲《辣警霸王花》要加墊到 H級做巨咪差婆,只希望吸引到巴打睇佢做戲。「我中一 12歲已經係 E Cup,𠵱家係 36E。我唔怕畀人望,因為好身材係上天畀我嘅 gift!我唔介意畀人話肉彈,都係一個形容詞啫!但希望大家睇埋我其他才華。」才華要慢慢發掘,身材一眼睇晒咁囉!







拍照當日沙灘有唔少猛男圍觀,但崔碧珈亦當睇唔到,她說:「有少少驚啦,以前細個真係驚俾人望住,最怕上 PE堂。」

崔碧珈唔介意畀人叫翻版葉子楣或者 G奶謝安琪。她說:「都係一個綽號啫,起碼有人認識咗先」真係識諗。

# G奶謝安琪#翻版葉子楣#波霸

崔碧珈老豆喺大陸有幾間製衣廠,算係富家女,但絕冇小姐脾氣。 34度天氣叫佢瞓喺辣手嘅沙灘上擺甫士都冇扭擰。

上年經朋友介紹加入太陽娛樂,獲 Paco相識,即拍電影《辣警霸王花》;同另一新人《香港仔》演裸女護士嘅蔡潔(右)亦相當老友。

身高 168cm嘅崔碧珈曾經係肥妹仔一名,她說:「喺英國返嚟嗰陣 140磅,經過大約半年時間狂做運動,𠵱家 112磅,但我目標係 105磅。」

新戲《辣警霸王花》內, 36E身材嘅崔碧珈(右)飾演女警,但導演錢國偉為加強效果,要崔碧珈加墊去到 H級。



鍾意就快D Share啦!