掃呢頁CODE去手機

2014年7月30日 星期三

馬賽媽咪瞓一樓 汪子琦馬賽上樓「開心」唔閂門 馬賽,汪子琦,




【兒童不宜…】馬賽媽咪瞓一樓 汪子琦馬賽上樓「開心」唔閂門

2014-07-30 11:34:00



汪子琦於今日出版之周刊訪問中,更大爆原來嗰次越南「野戰」之旅,係同埋馬賽媽咪一齊去越南,一齊住別墅,馬賽媽媽住一樓,汪子琦同馬賽住二樓。汪子琦聲稱:「一次我們開心的時候,我說可不可以不關一下門,她說沒關係,媽媽聽不到。」

之前馬賽同汪子琦都分別承認兩人曾拍攝其他性愛影片同相片,但兩人都不約而同話自己冇片冇相喺手。馬賽當時表示自己係因為太愛對方、故為滿足對方、因愛而拍;汪子琦就話係馬賽自己set機自拍冧佢,又指馬賽不時自拍裸照send俾佢添。

今次訪問中,汪子琦亦重提拍片一事,佢話同馬賽一齊三個月,已拍下不少情慾片,而且都係用馬賽部相機。汪子琦表示自己都有揸機,但通常都係由馬賽操刀,佢話。

汪子琦於訪問中表示,每次拍呢啲情慾片,馬賽都會話佢:「你拍得不好,我很專業的。」



由馬賽媽媽操刀、幫馬賽同汪子琦影嘅啜爆相。



有指馬賽去年11月拖埋媽咪跟汪子琦蜜遊新加坡、越南及柬埔寨,馬母更親自拍下馬賽與汪子琦嘅啜爆相。



鍾意就快D Share啦!