掃呢頁CODE去手機

2014年7月29日 星期二

周子揚認戀何傲兒 我係認真嘅! 周子揚,何傲兒,




【新鮮娛頭】周子揚認戀何傲兒: 我係認真嘅!

2014-07-29 07:00:00



周子揚同何傲兒嘅「兒子戀」,為「爺孫戀」劃上句號。

何傲兒(Lily)被指跟76歲林建名譜「爺孫戀」,原來真命天子係西貢地王太子爺周子揚,本報拍得Lily同周子揚拍拖到九龍灣MegaBox睇戲親熱照。

據知二人已經拍拖一個月,周子揚接受電話訪問時直認不諱,佢話:「我係認真嘅!」他大讚Lily係個孝順上進好女仔:「Lily係個非常好嘅女仔,好孝順,唔係啲人講咁樣。」不過何傲兒被指貪錢,佢就護住女友:「絕對冇咁嘅事,我哋去街都好隨便,去到邊食到邊,同佢拍拖好舒服!」致電何傲兒求證拍拖一事,佢就表示不作回應,隨即掛線。

前晚何傲兒同周子揚出席慶功宴,Lily被問到「爺孫戀」時表示會積極約會其他異性,又忽然主動提起周子揚,仲自爆日前同對方出外用膳。訪問期間兩度以周子揚作擋箭牌,主動同男友合照。



周子揚同何傲兒被本報拍得車廂激咀斷正。





何傲兒前晚兩度以男友周子揚作擋箭牌。



鍾意就快D Share啦!